همایون سامه‌یح نجف‌آبادی:

آزادی خواهان و موحدان در کنار مسلمانان با توهین کنندگان قرآن مقابله کنند

نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه‌ای نوشت: بار دیگر در سایه شوم حمایت استکبار جهانی و در ادامه ستیز سازمان یافته و هدفمند با ادیان الهی، گناه نابخشودنی اهانت به ساحت مقدس کتاب آسمانی قرآن کریم با مجوز رسمی کشور سوئد تکرار شد.

به گزارش راه متن نامه همایون سامه‌یح نجف‌آبادی را در زیر می‌خوانید:

«بار دیگر در سایه شوم حمایت استکبار جهانی و در ادامه ستیز سازمان یافته و هدفمند با ادیان الهی، گناه نابخشودنی اهانت به ساحت مقدس کتاب آسمانی قرآن کریم با مجوز رسمی کشور سوئد تکرار شد.

توهین به مقدسات دینی و اعمال رفتار‌ها و مقررات اهانت آمیز، در تمام ادیان الهی امری مذموم بوده و غیرقابل تحمل است.

ارزش‌های دینی که برخاسته از فطرت الهی و نجات بخش بشریت است، همیشه باید مصون از تعرض، اهانت و دست اندازی باقی بماند.

تعرض به قرآن کریم، جنایتی است که به موجب آن، به آزادی و حق تفکر و ایمان تجاوز می‌شود و کاملا با تعهدات اخلاقی تمامی انسان در برابر آزادی تفکر و ایمان در تعارض بوده و خارج از قوانین و لوایحی است که آزادی افراد را در ایمان تضمین می‌کند و به حقوق آن‌ها احترام می‌گذارد و بی شک باعث جریحه دار شدن عواطف و احساسات دینی صد‌ها میلیون مسلمان در سرتاسر گردیده است.

از تمامی آزادی خواهان و موحدان خواستارم در کنار مسلمانان با سیاست پلید توهین به مقدسات و نفرت پراکنی مقابله کرده و این اقدام نفرت انگیز که با هدف مذهب هراسی، ناامن سازی جهان، تقویت افراط گری و خشونت در جهان صورت می‌گیرد؛ مقابله کنند.» 


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار