آزمون بزرگ کارآمدی دولت با پرداحت وام یک میلیون تومانی!

اگر پرداخت 17 میلیون فقره وام بدون مراجعه حضوری به بانک‌ها یک اتفاق خوبی است اما مگر پرداخت یارانه‌ها هم به بانک‌ها با مراجعه حضوری صورت می‌گیرد؟

به گزارش راه شلمچه، رئیس جمهور پرداخت وام یک میلیونی برای ۱۷ میلیون سرپرست خانوارها را آزمون بزرگ کارآمدی دولت بیان کرد.  حسن روحانی روز جمعه در گفتگو با محمد جواد آذری جهرمی، پرداخت ۱۷ میلیون فقره وام بدون حتی یک مراجعه حضوری به بانک‌ها را آزمون بزرگ کارآمدی دولت الکترونیک و آماده بودن زیرسخت‌ها عنوان کرد. 

در حالی رئیس‌جمهور پرداخت 17 میلیون فقره وام یک میلیون تومانی را کارآمدی بزرگ اعلام کرد که هدفمندسازی یارانه‌ها به عنوان بزرگترین طرح تاریخ اقتصادی ایران نام برده می‌شود و با اجرا درآمدن آن یارانه‌های نقدی هر ماه به حساب سرپرستان خانوارهای ایرانی پرداخت می‌شود و در اولین مرحله واریز یارانه نقدی در آذر ۱۳۸۹ به حساب خانوارها، با پرداخت ۴۰ هزار و پانصد تومان به ازای هر نفر در ماه، در مجموع ۴ هزار و هشتصد میلیارد تومان به حساب‌ها واریز شد. دولت مبلغ نزدیک به ۵ هزار میلیارد تومان به منظور واریز ۸۱ هزار تومان یارانه نقدی دوماهه به ازای هر فرد، برای ۶۰ میلیون و پانصد هزار نفر مشمول طرح در این مرحله در نظر گرفته بود. 

اگر پرداخت 17 میلیون فقره وام بدون مراجعه حضوری به بانک‌ها یک اتفاق خوبی است اما مگر پرداخت یارانه‌ها هم به بانک‌ها با مراجعه حضوری صورت می‌گیرد و در واقع همان طریق اما اینبار با مبلغ بیشتر انجام شده‌است.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار