تحقّق وعده ستودنی شهردار ساری:

آغاز به کار کارخانه تولید موزائیک، مصداقی بارز از توانمند سازی مهمترین سازمان تابعه

کارخانه تولید موزائیک سازمان عمران در فاز اول فعالیت خود روزانه قادر به تولید 230 مترمربع موزائیک در اشکال و طرح های مختلف می باشد که می توان از آن در بهینه سازی تردد عابرین پیاده و زیبایی منظر شهری استفاده کرد.

به گزارش راه شلمچه، پس از اعلام خبر امیدوارکننده این رسانه در دقایق اولیه سال 99 مبنی بر راه اندازی کارخانه تولید موزائیک که مصداق بارز تبعیت عباس رجبی شهردار ساری و کارکنان شهرداری از منشور گهربار مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جهش تولید، این واحد زیرمجموعه سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری فعالیت خود را آغاز کرده است.


با توجه به سیاست گذاری قابل اتکای شهرداری ساری مبنی بر استفاده از توان داخلی و ظرفیت های شاخص مهمترین سازمان تابعه در اجرای پروژه های عمرانی، بی شک فعالیت کارخانه تولید موزائیک سازمان عمران می تواند مجموعه مدیریت شهری را در حوزه اجرای پیاده روسازی های سطح شهر و کیفی سازی مبلمان شهری به بالاترین درجه خودکفایی برساند.


بیان این نکته را خالی از لطف نمی دانیم که کارخانه تولید موزائیک سازمان عمران در فاز اول فعالیت خود روزانه قادر به تولید 230 مترمربع موزائیک در اشکال و طرح های مختلف می باشد که می توان از آن در بهینه سازی تردد عابرین پیاده و زیبایی منظر شهری استفاده کرد.


این اقدام سازمان عمران در کاهش هزینه های اجرای پروژه مذکور اثری مستقیم خواهد داشت و حتی قابلیت عرضه در بازار فروش برای استفاده شهروندان ساروی و بخش های خصوصی نیز وجود دارد.


گفتنی است همزمان با انتشار این خبر، تیم های عملیاتی سازمان عمران با حمایت های مدبّرانه عباس رجبی شهردار ساری و مدیریت مرتضی بربسته رئیس این سازمان بزرگ، ضمن فعالیت در مجموعه بزرگ کارخانه آسفالت، در کارگاه تولیدات مصنوعات بتنی، اقدام به تولید با کیفیت جدول و نوه بتنی و سایر فراورده های مورد نیاز منطبق بر تأئیدیه آزمایشگاه فنی مکانیک خاک، برای پیگیری پروژه های عمرانی سطح شهر و عرضه در بازار آزاد هستند.


سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری در نیمه دو سال 98 با حُسن تدبیر عباس رجبی شهردار این شهر در واگذاری مدیریت آن به مرتضی بربسته، توانسته تحولات عمرانی جالب توجهی در این شهر ایجاد نماید و سال 99 را نیز با رخدادی مسرت بخش برای مردم آغاز کرده است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار