آغاز پیش تولید سریال «انتخاب نهایی»

شقایق عوض‌زاده گفت: از حدود پنج سال قبل ایده ساخت چنین موضوعی را در سر داشتم اما  هر بار حس میکردم الان وقتش نیست تا اینکه، امسال تصمیم به نوشتن آنچه در ذهن داشتم کردم.

به گزارش راه شلمچه، شقایق عوض‌زاده نویسنده و کارگردان سریال «سریال انتخاب نهایی» گفت: در ابتدای نوشتن متن قراربود این ایده را در قالب یک تله فیلم که داستان دو خواهر و برادر بود بنویسم و بسازم ، اما بعد از حدود دو ماه و اقدام برای انتخاب دو بازیگر اصلی، به علت یک رخ داد ، و درد و دل چندین باره یکی از دوستان صمیمی همسرم که بارها در مورد انجام کار ماندگاری در راستای ریشه و اصالت زادگاه مان را بیان کرده بود، تصمیم به تغییر اساسی ایده اولیه متنم گرفتم و مشغول نوشتن فیلمنامه ای شدم، که سیر داستان مرا همچون سواری بر موج جلو می‌برد. در نهایت بعد از گذشت هفت ماه  پاییز امسال متن فیلمنامه به  در قالب یک سریال کامل شد. 

وی ادامه داد: می‌شود گفت داستان این سریال تا حدود زیادی برگرفته از اتفاقات واقعی است که خودم به شخصه تجربه کردم و سیر  داستان برگرفته از یک داستان ساده کودکانه، تا اوج رسیدن به داستانی جدی و با نماهایی از خیال پردازیست. این قصه در سه مکان و زمان مختلف به موازات هم به هم آمیخته می‌شوند و در نهایت بهم رسیده و یک اجرای دلچسب را به مخاطب ارائه می‌دهد. 

 عوض‌زاده افزود: پس از تایید متن و دریافت مجوز های مربوطه و شماره ثبت   252035 انجام شده است ، به زودی در زمستان امسال پیش تولید رسمی این پروژه انجام خواهد شد و فیلمبرداری این سریال احتمالا در چند استان از جمله تهران، گیلان، مازندران، شیراز، اصفهان، مشهد انجام خواهد شد. سعی می‌شود در هر استان از بین بازیگران و پیشکسوتان و هنرجویان ورکشاپ و همچنین عوامل پشت صحنه همان استان برای ساخت آن قسمت های سریال استفاده کنیم تا فرصت یکسانی برای هنرمندان وجود داشته و سریال جذاب تری را شاهد باشیم.

اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار