آقای رئیس‌جمهور! این آخرین اخطار مرتضی محمودوند وکیل مردم مظلوم لرستان است

نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: متاسفانه استان لرستان، شرایط وخیمی دارد کسانی که سابقه اسنادی ضد انقلاب دارند، کسانی که در گذشته در حوزه اصلاحات بودند و در دولت های هاشمی، خاتمی بودند و احمدی نژاد بودند، امروز هم در دولت رئیسی همه کاره هستند.

به گزارش راه شلمچه، مرتضی محمودوند در نشست علنی امروز( یکشنبه  23 مرداد) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور گفت: امروز شرایط سیاسی کشور بحرانی است، متاسفانه به این بحران ها دامن می زنند و مشکلات عدیده ای که برای ملت ایران ایجاد می کند. بی افتخار کسانی هستند که برای دفاع از ملت عزیز ایران هیچ وقت خطر نکرده اند، رزمندگان سپاه اسلامی بزرگترین رزمندگانی که به عشق ملت ایران همیشه جان پناه و فدایی این ملت بوده اند امروز نباید گستاخانه مورد بی احترامی قرار بگیرند.

 

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس ادامه داد: به وزارت نیرو در راستای مشکلات عدیده استان لرستان، مخصوصا محاسبات برق استان تذکر می دهم. دمای هوا در استان لرستان اگر بیشتر از حوزه مرزنشین ها نباشد کمتر نیست اما قیمت برق برای مردم محروم و مظلوم لرستان متاسفانه با تعرفه های معمول کشور محاسبه می شود. استانی که زاینده و سرچشمه تمام مخازن آبی استان های همجوار است، اکثر روستاهای آن آب شرب ندارد، وزارت نیرو قول داده است که آب شرب روستاهای حوزه انتخابیه بنده تامین شود اما تا امروز هیچ کاری انجام نشده است.

 

وی با بیان اینکه رئیس جمهور از طلا شدن پشیمان گشته ایم مرحمت فرمایید ما را مس کنید، گفت: استان ویژه لرستان کجا رفت؟ چه شد؟ نخواستیم! همان استان معمولی را برای ما محاسبه کنید متاسفانه مصوبات سفر حضرتعالی در مقایسه با سایر استان ها با توجه به شاخص سرزمینی و جمعیتی، حداقل در حوزه کشاورزی ظالمانه است، مطالعه کنید و به داد مردم برسید.

 

این نماینده مجلس مطرح کرد: زمانی تمام رسانه های معاند داخلی و خارجی به رئیس مجلس حمله کردند، هیچ چیزی جز عکس دختر خانمی در اتوبوسی در ترکیه نداشتند چرا این کار را کردند؟ چرا به رئیس مجلس حمله کردند؟ چون این عزیز کسی بود که سردار تهرانی مقدم و تمام بزرگان گفتند اگر آقای قالیباف نبود ما در صنعت موشکی، هوا فضا، نیروی انتظامی، شهرداری هیچ پیشرفتی نداشتیم. ملت ایران دیدند این پیشرفت ها را دیدند، امروز همه دستاندرکاران جمع شوند اگر توانستند پروژه اتوبان امام علی در تهران را اجرا کنند. دشمن و رسانه های معاند به این رزمنده می گویند بی افتخار چرا که می دانند تنها برگ برنده جمهوری اسلامی در اجرا و کمک به مردم ایران همین رزمنده است و از این رزمنده تشکر می کنم. از افزایش بودجه استان لرستان و احیای سدهای این استان از رئیس مجلس تشکر می کنم.

 

محمودوند تاکید کرد: متاسفانه استان لرستان، شرایط وخیمی دارد کسانی که سابقه اسنادی ضد انقلاب دارند، کسانی که در گذشته در حوزه اصلاحات بودند و در دولت های هاشمی، خاتمی بودند و احمدی نژاد بودند، امروز هم در دولت رئیسی همه کاره هستند، مجددا فرزندان نظام و رزمندگان لرستانی خانه نشین شدند که افراد معلوم الحال( این را با سند می گویم) همه کاره استان لرستان شدند. اگر یک نفر نه تا تیر آخربلکه  تا نفس آخر از نظام و از دولت حضرتعالی دفاع کند مرتضی محمودوند است اما متاسفانه حضرتعالی با کسانی نشست و برخاست می کنید که محرم نظام نبوده و نیستند.

 

وی بیان کرد: نمی خواهم فاجعه ای که در استان لرستان که درموضوع دولت حضرتعالی است را با صراحت اعلام کنم، خواهش می کنم موضوع را بررسی کنید، یکبار گفتم پرونده را مطالعه کنید، یکبار از سر دلسوزی برای حفظ نظام اقدام کنید. این آخرین اخطار مرتضی محمودوند وکیل مردم مظلوم لرستان است، نوبت بعدی با اسنادی توضیح می دهم که هیچ کس پاسخگو نیست.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: بزرگان به خاطر خدا دقت کنید کدام مجلس در طول تاریخ ایران، به این حد ذلیل و بی اعتنا شده بود که این مجلس شده است چرا که حلقه جریان نفوذ تکمیل شده است چرا که جریان نفوذ برای براندازی نظام، آسیب به خون شهدا با هم متحد شدند.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار