حمایتِ قاطعِ رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان از «رضا مراد صحرائی»

رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان هم در حمایت از رضا مراد صحرایی جهت معرفی به مجلس گفت: صراحتاً می گویم او بهترین گزینه برای  وزارت آموزش و پرورش است و در آینده نیز شاهد تغییر و تحولات در بدنه این وزارتخانه خواهیم بود.

به گزارش راه شلمچه، "مرتضی محمود وند"، نماینده مردم خرم آباد، رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان و عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با حمایت از دکتر رضا مراد صحرایی گفت: وی از اول تا به کنون در بدنه وزارت آموزش و پرورش بوده و مهمتر  اینکه  دکتر صحرایی  کارنامه مطلوب و موفقی از خدمت خود در دوران وزارتخانه آموزش و پرورش بجا گذاشته است. 

نماینده مردم خرم آباد‌ با بیان اینکه وی یک نیروی علمی و کار کُشته در امر تربیتی است تصریح کرد: من یقین دارم با روی کار آمدن این جوان نخبه انقلابی،  مشکلات پرچالش وزارتخانه آموزش و پرورش حل و فصل خواهد شد.

 رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان گفت:  دکتر صحرائی در مدت سرپرستی هم زحمات زیادی را در راستای  رفع مشکلات  وزارت آموزش و مرورش متقبل شد و در آینده نیز مطمئناً شاهد تغییر و تحولات، از جمله روی کار آمدن  نیروهای توانمند، خِبره و کارکُشته در بدنه این وزارتخانه خواهیم بود. 

محمودوند در خاتمه گفت: امیدوارم‌ مجلس انقلابی در صورت معرفی  دکتر صحرایی، به این جوان موفقِ انقلابی، که نامی شناخته  شده در عرصه علم و فرهنگ است را رای اعتماد بدهند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار