هشدار رئیس سابق ستاد انتخاباتی روحانی در بابل:

آقای رئیس‌جمهور با آتش بازی نکنید!

فاطمی رئیس ستاد انتخابات 96 ریاست جمهوری حسن روحانی با انتقاد از انتقال آب دریای خزر به سمنان خطاب به رئیس‌جمهور گفت: اراده مردم مازندران را نیازمایید که در آن صورت سخت پشیمان خواهید شد.

به گزارش راه شلمچه، دکتر احمد فاطمی عضو هیات علمی دانشگاه و استادیار گروه حقوق بین الملل که در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 رئیس ستاد انتخاباتی روحانی و همچنین یکی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب و حامی علی نجفی خوشرودی در انتخابات مجلس سال 94 بود اخیرا به‌دلیل ناتوانی در وعده‌های داده شده دولت و نماینده اصلاح‌طلب بابل، یکی از منتقدین جدی به‌حساب می‌آید.

وی در صفحه شخصی خود در انتقادی تند به پروژه انتقال آب خزر خطاب به رئیس‌جمهور روحانی نوشت: پروژه انتقال آب دریای خزر به فلات‌ مرکزی ایران از جمله سمنان بازی با آتش زیر خاکستر است. لطفا با آتش، بازی نکنید. تقریبا تمامی کارشناسان و اهل فن بر تاثیر بسیار مخرب این طرح بر زیست بوم دریای خزر و استان مازندران گواهی داده اند. 

فاطمی با حمله به عیسی کلانتری معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط زیست ادامه داد: هرچند معاون نه چندان محترم شما در سازمان‌محیط زیست تلاش میکند بر این حقیقت سرپوش بگذارد. به جنابعالی نصیحت میکنم آتشفشان خشم‌مردم خطه شمال بخصوص سرزمین کهن طبریان را شعله ور نسازید و بجای مرهم گذاشتن بر زخمهای ناشی از بیکاری فزاینده و سفره های خالی ایشان و جاده هایی که در این منطقه بوی خون میدهد ، اراده مردم مازندران را نیازمایید که در آن صورت سخت پشیمان خواهید شد.

احمد فاطمی در خاتمه یادآور شد: این مرقومه را از آن‌جهت نوشتم که رشته تخصصی حقیر همانند شما حقوق بین الملل می باشد و صد البته میدانید که از منظر حقوق بین الملل حق بر محیط زیست سالم از اصول بنیادین حق بشریت و حق شهروندی است. پس به حق شهروندی مردم مازندران احترام بگذارید و رسما اعلام فرمائید این طرح از دستور کار خارج شده است.





اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار