مازندران‌گردیِ انتخاباتیِ ناطق‌نوری!

تاریخ مصرف سیاسی علی‌اکبر ناطق نوری مدتی‌است به پایان رسیده و این پیرمرد 77 ساله به مازندران رفت تا به گمان بعضی از خوش خیال‌ها شاید باعث پیروزی‌شان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شود.

به گزارش راه شلمچه، ناطق‌نوری به قائمشهر رفت و از قرار معلوم مهمان یکی از کاندیداهای این شهر بوده تا شاید این پیرمرد برای این کاندیدای اصلاح‌طلب اعجاز کند. البته مهره‌های سیاسی به تاریخ پیوسته اینچنین مهمانی‌ها را دوست دارند و حس نوستالوژی مخصوصا برای پیرمردهایی که به آلزامیر سالخوردگی نزدیک می‌شوند حس خوبی دست می‌دهد اما به غیر از سالخوردگی، کارنامه اعمال آن‌ها هرگز پنهان نمی‌ماند و از همه مهمتر افرادی که قصد دارند با ناطق‌نوری دوباره دیده‌تر شوند هم دست‌شان خالی‌تر از قبل است.

شاید یکی از دغدغه‌های مردم کشور، مازندران و قائمشهر این باشد بازگشت و پناه بردن به مدیران امتحان پس‌داده هزینه‌های جبران ناپذیری خواهد داشت که وضع موجود بی‌صدا فریاد می‌کند که مجلس و دولت نیازی فوری به ترمیم دارد تا نیروهای تازه نفسی که سال‌ها اجازه ورود به دستگاه‌های اجرایی و سیاسی کشور نداشتند اما امروز شاید فرصت تغییر باشد و قدرت‌ ساخته‌های حزبی و جناحی به‌دلیل ناکارآمدی، تاریخ مصرف‌شان آشکار شده و مجلس و دولت مستقر را به سختی باید بدرقه کرد و بارقه‌های امید به کشور بازگردد.



اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار