آماده دریافت فرامین رییس دستگاه قضا بر ترمیم فوری حقوق ایثارگران هستیم

مراسم تکریم از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران دستگاه قضا با حضور رییس قوه قضاییه و جمعی از مسئولان عالی دستگاه قضا و دولت برگزار شد.

به گزارش راه شلمچه، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در این مراسم با درود به روح پر فتوح شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و نثار درود بیکران به روح ملکوتی امام خمینی (ره) و با آرزوی سلامتی و دوام عمر مقام معظم رهبری، ایام پر افتخار هفته قوه قضاییه را به اعضای بزرگ خانواده ایثارگر در قوه قضاییه و تمامی همکاران در حوزه عدالت گستری و امر دادگری تبریک و تهنیت گفت.

محمدباقر الفت همچنین با عرض تبریک و گرامیداشت سالروز شهادت شهید والا مقام حضرت آیت الله دکتر بهشتی و جمعی از یاران ایشان، اظهار امیدواری کرد که در مسیر عدالت پروری و عدالت محوری جا پای جای معمار دستگاه قضا قرار دهیم و همان مسیری را طی کنیم که ایشان در عمر کوتاه شان بعد از انقلاب اسلامی طراحی و ترسیم نمودند. وی همچنین افزود: امیدوارم بتوانیم یاد شهدا را در لحظه به لحظه فعالیت مان در دستگاه قضا زنده و جاوندان نگه داریم.

این مقام عالی قضایی با بیان اینکه از رضایت خاطر رییس محترم قوه قضاییه از برگزاری چنین جلساتی اطمینان داریم، اذعان داشت: خدای منان را شاکریم که در این مدت موفق شدیم فرمایشات ریاست محترم قوه قضاییه مبنی بر توسعه جلساتی با حضور پرتعداد جانبازان و ایثارگران قوه قضاییه اجابت نماییم و امروز شاهد برپایی اجتماع بزرگی از حضور ایثارگران به همراه خانواده های محترم شان هستیم. وی ادامه داد: از اینکه در این جلسات بیشتر از گذشته شاهد حضور و برقراری ارتباط صمیمی رییس قوه قضاییه با این عزیزان هستیم، به خود می بالیم.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه گفت: از آخرین جلسه ای که با حضور ایشان در محضر خانواده های ایثارگران بودیم و دستور فرمودند از حضور پرتعداد تری از ایشان بهره ببریم تا انتظارات و توقعات ایثارگران برآورده شود؛ هنوز چند ماهی نگذشته است که تلاش کردیم عزیزان در این جلسات حضور بهم رسانند. اما متاسفانه موفق به دعوت تمامی ایثارگران دستگاه قضا نشدیم و امیدواریم در جلسات بعدی شاهد حضور تمامی این عزیزان باشیم.

وی اعلام کرد: در این مدت کوتاه موفق شدیم، ۸۸۰ مورد بازدید و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران را داشته باشیم و بیشترین تعداد از ایثارگران از حقوق قانونی خود برخوردار باشند و برای بیش از هزار نفر از ایثارگران احکام لازم صادر شود و در ادامه امیدواریم شاهد ترمیم حقوق این عزیزان باشیم.
الفت خاطر نشان کرد: برنامه‌های مختلفی از جمله توانمندسازی ایثارگران جهت استفاده بهینه از آنها در بدنه مدیریت قوه قضاییه از دستورات رهبر معظم انقلاب است و رعایت اصل عزتمندی در عمل باید فراهم شود و در همین راستا برنامه هایی در حوزه کادر سازی از حضور این عزیزان در سطوح مختلف و ساختار تشکیلات قوه قضاییه به نحو شایسته در دستور کار است.

این مقام عالی قضایی اذعان داشت: دفتر مدیریت امور ایثارگری این افتخار را دارد که با ارتباط مستقیم و بدون مراجعه حضوری ایثارگران، مطالبه گر حقوق این عزیزان تا برقراری ارائه تسهیلات باشد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در پایان سخنان بر پیگیری مطالبات بر حق ایثارگران قول مساعد داد و اظهار داشت: در این راستا آماده دریافت فرامین رییس دستگاه قضا به منظور سرعت بخشیدن بر پیگیری هر چه تمام تر مطالبات و ترمیم حقوق ایثارگران و کسب بیشترین رضایت از عزیزان می باشیم.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار