آمادگی کامل شهرداری ساری برای موج دوم مقابله با کرونا

عباس رجبی شهردار ساری در اولین جلسه سال 99 که با حضور مدیران مجموعه شهرداری به میزبانی سازمان آتش نشانی برگزار شد بر آمادگی کامل مجموعه مدیریت شهری جهت مقابله با موج دوم ویروس کرونا تاکید کرد

به گزارش ارسالی روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری به راه شلمچه، شهردار مرکز مازندران در اولین جلسه سال ۹۹  با معاونین، شهرداران مناطق و رؤسای سازمانهای تابعه که به میزبانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برگزار شد، ضمن تأکید بر استمرار حرکت جهادی مبتنی بر خدمت بی منت و تحقق گزاره عدالت اجتماعی گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و تبیین ایشان بر کلیدواژه جهش تولید، مجموعه فعالیتهای شهرداری ساری و بویژه سازمانهای تابعه در راستای تحقق هرچه بیشتر این امر شکل خواهد یافت.

 

عباس رجبی افزود: معتقدم شهرداری ساری همچنانکه در سال گذشته نشان داد بیش از پیش می تواند متکی بر توان و ظرفیت درون سازمانی حرکت نماید و در این راستا از رؤسای سازمان ها می خواهم تا جهت نیل به تأکید رهبر معظم انقلاب برنامه های خود را تا پایان سال جاری با رویکرد جهش تولید ارائه نمایند.


وی اشاره داشت :از مجموعه همکاران خوب، ساعی و پرتلاشم سپاسگزارم که بی تردید پس از پزشکان و پرسنل کادر درمان در ساری در صف اول مقابله با شیوع و انتشار ویروس کرونا ایستادند.

 

رجبی تصریح کرد: شهرداری ساری و مجموعه سازمانهای تابعه از امروز موج دوم مواجه با ویروس کرونا را در دستور کار قرار دهند و شهروندان ساروی مجموعه همکاران شهرداری را در این امر در کنار خود بدانند.


شهردار مرکز مازندران  ضمن سپاس از همراهی ساروی ها با مجموعه شهرداری، بیان داشت خاطر نشان کرد: شهرداری ساری و مناطق سه گانه آن و نیز سازمانهای تابعه بی وقفه و تعطیل ناپذیر به ارائه خدمات به شهروندان می پردازند و اتمام پروژه های نیمه تمام به جد در دستور کار قرار دارد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار