آماری خیرکننده از عطایی که کولاکوویچ فکر همه جا را می‌کرد جز این(عکس)

با توجه به برد آرژانتین برابر فرانسه و بازی آخر صربستان مقابل چین، ما امروز محکوم به غلبه بر تیم ایگور کولاکوویچ بودیم تا بدون حرف پیش، صعود خود را قطعی کنیم.

به گزارش راه شلمچه، ملی‌پوشان والیبال هفته سوم رقابت های لیگ ملت ها را به شکل شگفت‌انگیزی آغاز کردند. جایی که تیم ملی ایران موفق شد در یک مسابقه بسیار جذاب و تماشایی لهستان قدرتمند را آن هم در خانه اش و شهر گدانسک با نتیجه 3-2 شکست دهد.

در مسابقه دوم‌مان مقابل ایتالیا قرار گرفتیم و با وجود ارائه عملکرد خوب از حریف شکست خوردیم تا نگرانی‌هایی بابت صعود ایجاد شود. دیشب اما در یک جدال سرنوشت‌ساز مقابل اسلوونی قرار گرفتیم. در حقیقت ما در این مسابقه محکوم به پیروزی بودیم تا برای صعود شانس داشته باشیم. همین اتفاق هم رخ داد و و تیم بهروز عطایی موفق شد به راحتی و در سه ست پیاپی رقیب مستقیم خود را شکست دهد.

اگرچه با بردن اسلوونی تا حدود زیادی به صعود امیدوار شدیم اما با توجه به نتایج رقم خورده در مسابقات دیگر همچنان وضعیت پیچیده ای وجود داشت.‌ به این معنا که با توجه به برد آرژانتین برابر فرانسه و بازی آخر صربستان مقابل چین، ما امروز محکوم به غلبه بر تیم ایگور کولاکوویچ بودیم تا بدون حرف پیش، صعود خود را قطعی کنیم.

                                    

در ست اولین مسابقه امروز تا حدودی کار برای ایران گره خورد اما نهایتاً با نتیجه عجیب و غریب 35-33 به پیروزی رسیدیم. در ست دوم از همان ابتدا با حریف اختلاف ایجاد کردیم و 25-21 کار را به اتمام رساندیم. اوج کار تیم جوان ایران در ست سوم مسابقه بود که حریف را در هم کوبیدیم و 25-12 کار را تمام کردیم.

یکی از انتقاداتی که در هفته‌های قبلی به تیم ملی والیبال ایران وارد می‌شد بحث دفاع روی تور بود. با این حال در هفته سوم رقابت ها از این حیث پیشرفت قابل ملاحظه ای داشتیم و دیدار امروز برابر صربستان هم اوج شاهکار ما در دفاع بود.

در حقیقت با توجه به آمار منتشر شده بعد از بازی، تیم ملی والیبال ایران امروز موفق شد ۱۴ دفاع موفق انجام دهد. دفاعی که مثل یک دیوار بتنی در برابر ستاره های بزرگ صربستان عمل کرد و اجازه خودنمایی به آنها را نداد. در واقع شاید ایگور کولاکوویچ فکر نمی‌کرد که تیم سابقش با اتکا به این حربه یعنی دفاع روی تور، صربستان را زمین بزند.


منبع؛ ورزش3

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار