حاجی‌پور در تذکر شفاهی:

آمل از داشتن یک سالن بین المللی محروم است

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان آمل با کسب ۷۰ مدال طلای جهانی، المپیکی، آسیایی و بین المللی در طول ۲ سال به عنوان تنها شهرستان تیمی مدال آور ایران شناخته می شود، اما یک سالن ورزشی بین المللی در این شهرستان نداریم.                       


به گزارش راه شلمچه، رضا حاجی پور در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 29 شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی هفته دفاع مقدس را به سبزپوشان سپاه پاسداران، ارتشیان، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران تبریک گفت و در تذکری شفاهی افزود: کسب مدال طلای جهانی امیرحسین زارع را ابتدا به پدر و مادر وی و مربیان و همه حامیانی که در عرصه ورزش این ورزشکار جوان را حمایت می کنند، تبریک می گویم. کسب این مدال طلای خوشرنگ را به ملت شریف ایران و شهرستان هزارسنگر آمل عرض تبریک و تهنیت دارم.

 

وی خطاب به وزیر ورزش و جوانان گفت: شهرستان آمل با کسب 70 مدال طلای جهانی، المپیکی، آسیایی و بین المللی در طول 2 سال به عنوان تنها شهرستان تیمی مدال آور ایران شناخته می شود، اما یک سالن ورزشی بین المللی در این شهرستان نداریم، به همین دلیل سهمیه آسیایی بسکتبال تیم شرکت کاله به کشور سوریه واگذار شد! و این تیم انصراف داد.

 

نماینده مردم آمل در مجلس یازدهم خطاب به وزیر نیرو گفت: قبض آب بها برای کشاورزان ارسال شده در صورتی که این کشاورزان هیچگونه استفاده ای از امکانات این وزارتخانه نداشته و هنوز محصول برنج از سال گذشته روی دست آنها مانده است.

 

حاجی پور عنوان کرد: احکام معلمان که باید از نیمه دوم سال 1400 براساس قانون رتبه بندی اجرا شود، کماکان اجرایی نشده است. این مطالبه معلمان است.


اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار