احداث گرمخانه در گنبدکاووس

شهردار گنبد کاووس از احداث گرمخانه خبر داد.


به گزارش راه شلمچه از گنبد کاووس، مهندس طعنه گنبدی شهردار گنبد کاووس گفت: این گرمخانه که در خیابان شکوفه، توسط شهرداری احداث گردید.
شهردار گنبد کاووس گفت: این  اقدام در حوزه فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی  بوده و بر آنیم تا  در جهت ایمن سازی شهری و برداشتن مشکلات شهروندان بویژه شهروندانی که بی  پناه هستند اقدامات ویژه را به ثمر رسانیم.
مهندس منصور طعنه گنبدی شهردار گنبد کاووس بیان داشت: با توجه به رویکرد فرهنگی و اجتماعی شهرداری گنبد کاووس به منظور رسیدگی به وضعیت کارتن خوابها، ساخت گرمخانه خیابان شکوفه جهت ایجاد مکانی مناسب و سرپناهی امن برای افراد بی سرپناه در دستور کار مجموعه شهرداری قرار دارد.
وی اظهارداشت: این گرمخانه مجهز به امکاناتی همچون حمام ها، سرویس های بهداشتی، اتاق خواب، سیستم گرمایشی و دیگر امکانات رفاهی است.
وی تصریح کرد: این گرمخانه به عنوان نخستین گرمخانه شهر گنبد کاووس واقع در خیابان شکوفه با هدف ساماندهی افراد آسیب دیده به ویژه بی خانمانها و کارتن خوابها، کنترل بیماریهای خاص و واگیردار و همچنین مددیاری و کنترل بیماریهای روانی و رفتارهای اجتماعی راه اندازی می شود.امیدواریم در کنار سایر ادارات ذیربط منجمله اداره بهزیستی کمافی السابق خدمات شایسته ای را به این عزیزان ارائه نماییم.
مهندس طعنه گنبدی در پایان گفت: این اقدام در حوزه فعالیت های اجتماعی و فرهنگی شهرداری بوده و بر آنیم تا در جهت ایمن سازی شهری و برداشتن مشکلات شهروندان به ویژه شهروندانی که بی پناه هستند اقدامات ویژه را به ثمر رسانیم.

اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار