رئیس دانشگاه آزاد واحد گلستان در جمع مردم گنبدکاووس:

احمدی نژاد با همه خدمات ارزنده‌اش با خانه نشینی، فتنه را زنده کرد

حجت‌الاسلام ظاهری گفت: در سال ۸۸ سران اصلی فتنه اسرائیل و آمریکا بودند و موسوی و کروبی عروسک خیمه شب بازی آنها بودند.

به گزارش راه شلمچه از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری روز دوشنبه در جمع مردم ولایت‌مدار مردم گنبدکاووس گفت: فتنه ۸۸ بر اساس اعترافات خود فتنه گران از جمله ابطحی سخنگوی دولت اصلاحات با هدف براندازی نظام و تحویل آن به استکبار بود.

وی ادامه داد: دولت نهم و دهم ۶ سال خدمات بی نظیر داشت اما در سال ۹۰ رئیس دولت که انصافا خدمات ارزنده ای داشت ۱۱ روز خانه نشینی کرد تا در برابر رهبری بایستد.
 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان افزود: حرکت خانه نشینی رئیس جمهور دهم فتنه و ریشه هایش را دوباره زنده کرد و باعث شد در دولت یازدهم فتنه گران به عنوان وزیر به مجلس معرفی شدند که سرآمد آن وزیر نفت بود.

حجت‌الاسلام طاهری در مسجد قائیمه گنبدکاووس اظهار کرد: لاریجانی با دست دادن به روحانی و برخی نمایندگان با تطمیع و یا ترس عملا مجلس را در اختیار دولت گذاشتند.

در قضیه بنزین هدف این بود که یا رهبری بر خلاف آن موضع بگیرد و بگوییم رهبری دیکتاتور است و اگر حمایت کرد همه مشکلات را می اندازیم گردن رهبری. رهبری از خودش گذشت تا نظام آسیب نخورد. رهبری گفت حمایت مشروط می کنم به شرطی که دولت مانع از افزایش قیمت کالاها شود که دولت یک اقدام هم نکرد.

وی در ادامه افزود: شکوری راد عضو حزب منحله مشارکت گفت: افزایش نرخ بنزین موجب فشار به قشر متوسط و پایین و دلسرد کردن این قشر که طرفداران نظام و حزب اللهی ها هستند و عدم حضور در انتخابات و شکست جریان انقلابی شود. مجلس به دروغ می گوید که در افزایش قیمت بنزین نقشی نداشته در حالیکه در اسفند ۹۷ در بودجه اختیار را به دولت داده بود.

طاهری سفارش کرد: به کسی رای دهید که نماینده مردم باشد نه دولت، انقلابی باشد و دستش آلوده نشده باشد. راه شکست نقشه دشمن حضور مردم در انتخابات و انتخاب اصلح است. اگر انتخاب امسال ما انقلابی و درست باشد دولت بعدی جوان، انقلابی و مردمی خواهد بود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار