ارشیا اقدسی درگذشت +بیوگرافی

بدلکار معروف سینمای ایران که به کمک دارو به خواب مصنوعی برده شد در تاریخ 13 مرداد 1400 درگذشت.

به گزارش راه شلمچه، ارشیا اقدسی روز چهارشنبه ششم مرداد ماه 1400 در جریان همکاری با یک پروژه سینمایی در بیروت و به هنگام ضبط صحنه ای مربوط به چپ کردن ماشین ، دچار حادثه ای سنگین شد که به دنبال آن ، او را به بیمارستانی در بیروت منتقل کردند.

او چند روز به صلاحدید پزشک درمانگرش ، به کمک دارو به خواب مصنوعی برده شد اما آسیب وارده بسیار جدی بود و در تاریخ 13 مرداد 1400 درگذشت.

ارشا اقدسی متولد : 14 اردیبهشت 1361 تهران و دانشجوی انصرافی رشته تربیت بدنی از ایتالیا بود و مسیر زندگی اش با مشورت پیمان ابدی تغییر یافت و سرنوشتش هم با پیمان گره خورده بود.


وی در سال 84 به دنبال موفقیتش در کسب بورسیه تحصیلی در رشته تربیت بدنی ، عازم ایتالیا بود که از طریق یک آگهی برای دوره های بدلکاری با مرحوم پیمان ابدی آشنا و در ایران ماندگار شد و بدلکاری را ادامه داد ، تا جایی که توانست سرمربی کلاس های بدلکاری پیمان ابدی و اولین مربی بانجی جامپینگ ایران و نیز اولین مربی تونل باد صبا در ایران شود.

سرانجام ارشا اقدسی در تاریخ 13 بهمن 1385 گروه بدلکاران 13 را تأسیس نمود و فعالیت های خود را با گروهش در ایران و عرصه بین الملل ادامه داد.

عکس متعلق به زمانی است که ارشا اقدسی همراه با مرحوم محمد بزرگی مجوز پرش از برج میلاد را گرفتند و بر فراز تهران پرواز کردند.


اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار