بور بور:

اروپایی ها در جنگ غزه حقوق بشر را زیر سوال بردند

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی، از کشورهای غربی خواست مواضع خود را درقبال ملت مظلوم فلسطین روشن کنند و بیشتر از این روی حقوق  بشر مانور ندهند.

به گزارش راه شلمچه، نهصد و چهل و دومین جلسه عمومی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در روز دوشنبه هشتم آبان ماه  1402 با حضور اعضای شورای مرکزی و مشورتی در دفتر مرکزی جمعیت برگزار شد.

در ابتدای جلسه "حبیب الله بوربور"، دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی به شرایط بین المللی و منطقه ای  اشاره  نمود و اظهار داشت: طولانی بودت جنگ غزه نشان از نوید تحقق وعده صادق الهی و نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی را می دهد.

وی، در ادامه این موضوع تصریح کرد: امروز برای جهانیان شرارت و جهالت رژیم صهیونیستی ثابت شده است بطوریکه حتی در قلب آمریکا که با سیاست و پول صهیونیزم اداره می شود، مردم به این حقیقت پی برده اند و مطمئنا افکار عمومی همدستان این رژیم را در جنایت او شریک می دانند،‌لذا حاکمان و سیاستمداران غربی تا بیش از این حیثیت خود را در نزد افکار عمومی از بین نبرده اند باید مرزبندی خود را با این جنایت مشخص کنند در غیر اینصورت امروز سطح آگاهی ملت ها آنقدر بالا رفته که رفتارهای دوگانه غربی ها را متوجه شوند و حقوق بشر غربی را مفهومی تهی و کاسب کارانه تلقی کنند.

بور بور افزود: مردم غزه نیاز شدید به امکانات و کمک های مالی دارند لذا هر کسی می تواند با هر مبلغی کمک خود را به شماره حساب اعلامی نهادهای رسمی وازیر نماید.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنرانی خود با ابراز نگرانی از عدم مدیریت مطلوب در حوزه اقتصادی، بیان کرد: به لطف خدا و تدابیر مقام معظم رهبری کشور در امنیت  آرامش خوبی است ولی مشکلات معیشتی و اقتصادی همچنان گریبانگیر مردم است که همت مضاعف مسولین اجرایی برای برطرف شدن آن را می طلبد.

این فعال سیاسی، در خصوص آسیب های اجتماعی نیز افزود: در کشور بیش از چند ده نهاد و سازمان حاکمیتی سالانه برای ساماندهی آسیب های اجتماعی بودجه می گیرند، اما تاکنون نتیجه ای نداشته است و روز به روز ما شاهد افزایش این آسیب ها بوده ایم. پیشنهاد مشخص جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در این موضوع، پرداختن به آسیب های اجتماعی بصورت تخصصی است یعنی اینکه هر آسیب را به سازمان مربوطه واگذار و در پایان نیز متناسب با بودجه و امکانات، عملکرد آن سازمان ارزیابی شود تا در نهایت شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در کشور باشیم.

انتهای پیام//

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار