استاندار و نماینده ولی‌فقیه در گلستان درگذشت مادر شهیدان اسودی را تسلیت گفتند

در پی درگذشت مادر شهیدان سردار صمد اسودی و محمدعلی اسودی، استاندار و نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان پیام تسلیت جداگانه‌ای ارسال کردند.

به گزارش راه شلمچه از گنبدکاووس، مادر شهیدان سرادر صمد اسودی و محمدعلی اسودی روز تاسوعای حسینی(شنبه 8شهریور) در گنبدکاووس درگذشت. به‌همین مناسبت پیام تسلیتی از سوی حق‌شناس ستاندار گلستان و آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه گلستان و امام جمعه گرگان صادر شد.

پیام هادی حق‌شناس استاندار گلستان به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ

مادران و پدران شهدا گنجیینه های ذی قیمتی هستند که در گذشت هر یک از آنان ضایعه ای جبران ناپذیر محسوب می شود.

در هنگامه عزای سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه سلام و یاران وفاوار آن امام بزرگوار, درگذشت مرحومه مغفوره , بانو ربابه غفار پور مادرشهیدان سرافراز صمد و محمد علی اسودی از سلحشوران و دلاوران ۸ سال دفاع مقدس، موجب تاثر و تألم فراوان شد.

بی تردید تلاش شبانه روزی این بانوی جلیله سعیده در تربیت فرزندانی مؤمن که جان گرانقدر خود را در راه اسلام عزیز, انقلاب شکوهمند اسلامی و سرافزاری میهن عزیزمان در طبق اخلاص دادند , بر کسی پوشیده نیست و اجر چنین خدمتی بزرگ در نزد حضرت حق محفوظ خواهد بود.

اینجانب ضمن تسلیت فقدان این بانوی فقیده برای ایشان از درگاه ایزد منان مغفرت و همجواری با فرزندان شهیدش و شهدای کربلا و برای بازماندگان صبر مسئلت دارم.


پیام تسلیت دفتر نماینده ولی فقیه دراستان گلستان و امام جمعه گرگان به شرح زیر است:
 بسمه تعالی

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ

همزمان با ایام شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) درگذشت اسوه صبر و ایثار، ایمان و مقاومت مرحومه ربابه غفار پور مادرشهیدان سرافراز صمد و محمد علی اسودی از دلاوران دوران دفاع مقدس، موجب تاثر و تألم شد.
این بانوی فداکار و پاکدامن با ایمان عمیق و همت بلند، فرزندانی مؤمن و مجاهد تربیت و برای عزت و سرافرازی اسلام و انقلاب، در حساس‌ترین مقاطع دوران دفاع مقدس روانۀ میدان جهاد و شهادت کرد و تصویری درخشان و ماندگار از زنان فداکار این مرز و بوم بر صفحات تاریخ رقم زد.
ضمن عرض تسلیت به خانواده مکرم و وابستگان محترم، از درگاه خداوند متعال برای آن فقیده سعیده ، رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش  و برای بازماندگان صبر و اجر طلب می کنم.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار