سیدعماد حسینی:

برگ دیگری از سند سراسر تباهی دولت تروریست آمریکا ورق خورد

نماینده ادوار مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی و معاون امور فنی مهندسی وزیر نفت دولت در پیامی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش راه شلمچه، متن پیام سیدعماد حسینی به شرح زیر است:

بار دیگر شاهین شهادت بر شاخه های استوار سبز پوشی از قافله پاسداران مکتب سرخ انقلاب اسلامی نشست.

حادثه تروریستی و ناجوانمردانه بامداد امروز و ترور شهید سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی، توسط تروریستهای آمریکایی، برگ دیگری از سند سراسر تباهی و ذلت بار این دولت تروریستی را ورق زد.
اینجانب شهادت آن پاسدار سرافراز میدان‌های جهاد و شهادت و مجاهد عرصه‌های نبرد را به محضر مقام معظم رهبری، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ملت ایران و خانواده محترم آن شهید تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان صبر و اجر الهی برای بازماندگان مسئلت می نمایم.
خادم همیشگی مردم کردستان
سید عماد حسینی
13دی 1398

اگر خوشت اومد لایک کن
1
0
۱۴ دی ۱۳۹۸
روحش شاد
پاسخ
0
۱۴ دی ۱۳۹۸
سردار دلها ، به اميد پيروزي حق عليه باطل
پاسخ
0
۱۴ دی ۱۳۹۸
شهادت مظلومانه سردار سرافراز و پرافتخار اسلام و سربازان ولایت و یاور امت، حاج قاسم سلیمانی همراهان ایشان موجب تاسف و تالم عمیق شد.
حاج قاسم سلیمانی یار دیرینه و یادگار دوران دفاع مقدس بودند، که با اخلاصی کم نظیر و مجاهدت شجاعانه در جبهه‌های حق علیه باطل به دفاع از کیان این سرزمین الهی و امنیت مردم ایران پرداختند و پس از سال‌ها مبارزه و حضور در خط مقدم مبارزه با داعش و تروریست‌های منطقه، در پی حمله جنایتکارانه تروریسم دولتی امریکایی به یاران شهیدشان پیوستند.
شهادت سرافرازنه حاج قاسم سلیمانی به دست جنایتکاران متجاوز، هرچند این عزیز را به مقصد دیرینه اش که همان رسیدن به شهد شیرین شهادت بود رساند، اما خون پاک آن‌ها جان تازه‌ای به انسجام ملی و مقاومت اسلامی خواهند داد
پاسخ
آخرین اخبار