پیام تسلیت جامعه اسلامی فرهنگیان مازندران در پی شهادت سردار سپهبد سلیمانی

جامعه اسلامی فرهنگیان استان مازندران تصریح کرد: تمامی مستکبرین و مخالفان اسلام و مکتب عاشورا سخت در جهل مرکب اند که می پندارند با حذف بزرگی چون سردار سلیمانی این مکتب و این قافله نور را از پویایی و حرکت باز میدارند.

به گزارش راه شلمچه از مازندران، بیانیه جامعه اسلامی فرهنگیان استان مازندران را در زیر می‌کنید:

بسم الله الرحمن الرحیم
«الذین ءامنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجة عندالله و اولئک هم الفائزون»

سلام بر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که همواره در فضای مبارزه با هر گونه ظلم و تباهی نفس کشید و در امتداد خط عاشورا و استمرار و استقرار معنویت و مفاهیم والای الهی و انسانی و دفاع از مظلومین جهان در برابر ایادی استکبار حرکت کرد و حیاتی طیبه یافت، او که عمارگونه از زلال معرفت علوی سیراب بود باتاسی از مولا و مقتدایش سیدالشهدا حضرت امام حسین(ع) درآوردگاه مقدس مقابله با خصم بداندیش و زشت سیرت، رایت عزت و غیرت برافراشت و سرانجام چونان مولایش عاشقانه در مسلخ عشق که مشهد خوبان عالم است به آرزوی دیرینه‌اش رسید و در کنار این همه زشتی و آلودگی باعث روسفیدی انسان و جهان شد.
 بی‌شک تمامی مستکبرین و مخالفان اسلام و مکتب عاشورا سخت در جهل مرکب اند که می پندارند با حذف بزرگی چون سردار سلیمانی این مکتب و این قافله نور را از پویایی و حرکت باز میدارند.
 آنان باید بدانند هزاران قاسم سلیمانی ققنوس وار از دل این آتش سر بلند خواهند کرد و هزاران بار تواناتر به سوی قله های فتح پر خواهند گشود.

جامعه اسلامی فرهنگیان استان مازندران

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار