استقبال بابلی‌ها از غول ایرانی +فیلم

جوان سنگین وزن کشتی آزاد ایران که در اوفای روسیه با نهایت استفاده از ثانیه های پایانی یک طلای شیرین را برای ایران به رامغان آورده بود، وارد بابل شد.

به گزارش راه شلمچه از بابل، علی اکبرپور کشتی‌گیر سنگین‌وزن تیم ملی جوانان کشتی ایران که توانسته بود در رقابت‌های روسیه به مقام جهان قهرمانی دست یابد با ورود به زادگاهش مورد استقبال خوب همشهری‌های خود قرار گرفت.

گفتنی‌است در یک چهارم نهایی جام قهرمانی جوانان جهان در اوفای روسیه علی اکبرپور به مصاف آندری بستایف از روسیه رفت که تا ثانیه های پایانی این مبارزه فقط توانسته یک امتیاز از حریف خود کسب کند و 3 بر یک عقب بود، دقیقا 5 ثانیه مانده به پایان سعی کرد در کنار دایره نارنجی تشک پشت حریف خود برود. با اینکه حریف تصور می کرد در سه ثانیه پایانی می تواند مقابل قدرت آزادکار ایرانی مقاومت کند، با فن استثنایی اکبرپور مواجه شد. سالتوی دیدنی سنگین وزن کشتی ایران باعث شد او دقیقا کمتر از یک ثانیه مانده به پایانی 4 امتیاز به نام خود ثبت کند. در حالی که مربی روس ها و بستایف در بهت فرو رفته بودند، اکبرپور وسط تشک شادمانی می کرد. اعتراض مربی روسیه نیز فایده ای نداشت و یک امتیاز دیگر به نام اکبرپور واریز کرد.



فیلم؛ امیر صالحیان

 


 



اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار