راهکارهای حساب شده در افزایش تحرک کارکنان:

استقبال ستودنی سرپرست شهرداری ساری از ایده های حمایتی شورای کارگری

جواد طالبی با بیان اینکه هدف همه ما خدمت رسانی به شهروندان است و مجموعه کارکنان باید در این زمینه همت ویژه داشته باشند، تصریح کرد: ایجاد درآمدهای پایدار و استفاده از نظرات و پیشنهادات موثر در این زمینه در دستور کار قرار دارد.

به گزارش راه شلمچه به نقل از خبر منتشر شده در سایت شهرداری ساری، نشست سرپرست شهرداری مرکز مازندران با اعضای شورای اسلامی کار شهرداری در دفتر شهردار برگزار شد.

 

در این نشست، جواد طالبی اظهار داشت: برای ایجاد نشاط و پویایی در مجموعه شهرداری باید بیش از پیش تلاش کنیم و عدالت محوری سرلوحه فعالیت های شهرداری ساری خواهد بود.

 

طالبی با بیان اینکه هدف همه ما خدمت رسانی به شهروندان است و مجموعه کارکنان باید در این زمینه همت ویژه داشته باشند، تصریح کرد: ایجاد درآمدهای پایدار و استفاده از نظرات و پیشنهادات موثر در این زمینه در دستور کار قرار دارد.


سرپرست شهرداری ساری تاکید کرد: از ارائه راهکارهای مناسب برای رفاه و ارتقاء سطح معیشت کارکنان استقبال می کنم.

 

درادامه این نشست، رییس شورای اسلامی کار شهرداری ساری با تبریک انتصاب جواد طالبی به عنوان سرپرست شهرداری  و قدردانی از وی بابت پرداخت به موقع حقوق کلیه نیروهای شاغل در این دستگاه اجرایی اعم از رسمی، قراردادی و شرکتی در ۲۵ ماه جاری، اظهار داشت: شورای اسلامی کار همراه و همدل با سرپرست شهرداری در جهت توسعه مرکز استان گام بر خواهد داشت.

 

محمد حسن محمدی کیادهی با اشاره به اینکه مجموعه کارگران شهرداری برای خدمت رسانی به شهروندان و حرکت در مسیر توسعه شهر ساری وحدت رویه دارند، افزود: امیدوارم با مساعدت سرپرست شهرداری برای رفاه کارگران اقدامات موثر و مثبتی را انجام دهیم.


راحله حاجیان نایٔب رییس شورای اسلامی کار شهرداری ساری نیز در این نشست گفت: با سرپرستی جواد طالبی بر مسند شهرداری ساری، تحرک و پویایی خوبی در مجموعه شهرداری ایجاد شده است و همه باید برای پیشبرد اهداف مدیریت شهری که همان خدمت رسانی بهتر به شهروندان است گام برداریم.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار