ستار همدانی در گفت‌و‌گو با راه شلمچه؛

اسکوچیچ را ترور شخصیت کردند

کارشناس و پیشکسوت فوتبال ایران با انتقاد از عدم مدیریت درست در فوتبال کشور، گفت: اگر خوب به این موضوع دقت کنیم متوجه می‌شویم که یک مدیر لایق درست و درمان فوتبالی که بتواند به فوتبال ما کمک کند، نداریم.

 ستار همدانی پیشکسوت فوتبال ایران در باره سرمربی تیم ملی فوتبال به خبرنگار راه شلمچه گفت: برخورد فدراسیون فوتبال با اسکوچیچ را اصلا تایید نمی‌کنم و حتما این نوع رفتارها به فوتبال کشور ما آسیب می‌رساند و اگر خوب به این موضوع دقت کنیم متوجه می‌شویم که یک مدیر لایق درست و درمان فوتبالی که بتواند به فوتبال ما کمک کند، نداریم.

بازیکن سابق تیم‌های استقلال و تراکتورسازی تأکید کرد: همدلی و اتحاد در شاکله فدراسیون فوتبال ما اصلا وجود ندارد چون همه آنها به دنبال قدرت نمایی خودشانند هیچ کسی به فکر فوتبال نیست. اسکوچیچ را ترور شخصیت کردند الان اگر این آقا به یک سری بازیکنانی که از وی حمایت کردند مدیون آنهاست و آنهایی که مخالفش بودند یک سری مشکلات دیگری دارد و تمام اعتبار این مربی را زیر سوال بردند.

وی ادامه داد: بحث ما ایجاد ساختار اصلی فوتبال است زمانی که کی‌روش 8 سال در ایران بود  بود انتظار ساختارسازی فوتبال را از او داشتیم که این اتفاق نیافتاد و پولشو گرفت و رفت البته نتایجی هم داشت.


ما باید ببینیم چه هدفی داریم. وقتی سازمانی داریم برنامه مشخصی ندارد معلوم است دچار سردرگمی می‌شویم و مثل قضیه اسکوچیچ می‌شود که در بین مصاحبه رادیویی بودم به من گفتند اسکوچیچ برگشت و برنامه گفت‌و‌گوی ما کلا عوض شد. از آنطرف ژاپن برای فوتبال کشورش تا سال 2050 برنامه دارد. جالب اینجاست ابتدا گزینه‌ای برای جایگزینی اسکوچیچ انتخاب نکرده بودند اما تصمیم گرفته بودند وی را برکنار کنند.

همدانی با حمایت از مربیان داخلی گفت: ما در داخل مربیان بسیار خوبی داریم که می‌توانند به فوتبال ما کمک کنند. همین استقلال نوع و شیوه مدیریتی بسیار خوبی دارد سال گذشته در سکوتی کاملا رسانه ای تیم را قهرمان کرد و تنها مربی نمی‌تواند موفق باشد مدیریت خیلی مهم است و مشکل کشور ما سو مدیریت است.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار