اظهارات تازه رامبد جوان در باره تولد فرزندش در کانادا و مهاجرت

رامبد جوان به ارائه توضیحاتی درباره ماجرای سفرش به کانادا و حواشی مربوط به آن پرداخت.

به گزارش راه شلمچه، رامبد جوان در یک گفتگوی اینترنتی با ارائه توضیحاتی در خصوص موضوعات مختلف از جمله سرنوشت برنامه «خندوانه» و حواشی سفرش به خارج از کشور، تأکید کرد تصمیمی برای ترک ایران ندارد. 

وی که در ارتباط زنده اینترنتی مهمان برنامه «باغ رمضان» بود در ابتدا گفت: واقعیت این است که علیه یک سری از عملکردها جوهایی ساخته می‌شود. مثلا برنامه‌هایی ساخته می‌شود و جذابیت و محبوبیت ایجاد می‌کند. هر قدمی که قرار باشد با خودش موفقیت و جلب توجه و حمایتی از جانب مخاطب داشته باشد، اشکالاتی را به وجود می‌آورد از حسادت بگیرید تا موارد کاری. مجموعه این‌ها جریان‌هایی می‌شود که آدم‌ها را به حاشیه و گوشه هل بدهد. همیشه بوده، از قبل‌تر هم بوده است. حتی قبل تر از اینکه این سفر کانادا را برویم. این جوسازی‌ها کاملا هدایت شده بود. مدیران تلویزیون اتفاقاً بی‌خبر نبودند و ماجرای سفر ما را می‌دانستند. شرایطی که حکم می‌کرد ما برویم و فرزندمان را در کانادا به دنیا بیاوریم یک چیز خودخواسته و خانوادگی بود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
0
۱۲ مهر ۱۳۹۹
منم دوست دارم فرزندانم خارج از کشور باشند با این وضعیت اقتصادی و روانی و اجتماعی فرزندم تحصیلات بکنه مثلا پزشک بشه کار کنه پول در بیاره بازم آینده نداره
پاسخ
آخرین اخبار