اعتراض شدید امیری سوادکوهی به روزنامه جمهوری اسلامی

در پی مقاله ی اخیر روزنامه جمهوری اسلامی و نگارش نسنجیده ی آن در اعتراض به برپایی عزای امام حسین علیه السلام در ایران و در دوران کرونا و اصرار و تأکید بر تعطیلی زیارت اربعین حسینی در کربلا، حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی از محققان و اندیشمندان جوان شیعه در یادداشتی کوتاه این مقاله را بی اعتبار و بی هویت دانسته و آنرا ثمره ی جهل و سیاست های تلخ معاویه ای قلمداد داد.

به گزارش راه شلمچه، متن این یادداشت به این شرح است:
‏از تلخی های عصر غیبت امام زمان ارواحنافداه، تکرار حصر و اسارت اهل بیت علیهم السلام در غل و زنجیر جهل و تزویر است که اوج غربت دین و دور شدن از اعتقادات اصیل شیعی را فریاد می زند.
روزگاری معاویه، قرآن بر روی نِی نهاد تا در نقاب دین، حقیقت آیین را خانه نشین کند و اباطیل خود را با برچسب اسلام بر مردم تحمیل نماید.
حال تکرار تاریخ را در روش و منش معاویه صفت های روزگار به وضوح مشاهده می کنیم که چگونه به نام اسلام و انسانیت، سر از پیکره ی حقیقت آن جدا و ولایت را در خیمه ی غربتش خانه نشین نمودند. مقاله ی جاهلانه و مغرضانه ی روزنامه ای موسوم به جمهوری اسلامی! در تأیید و تاکید بر ممنوعیت کامل زیارت اربعین و اعتراض وقیحانه اش به برگزاری محافل عزای حسینی در کشور، تکرار همان واقعهٔ ی شوم صفین است که تنها نام اسلام را یدک می کشند، در حالی با تازیانه ی جهل بر عمود خیمه ی اسلام می تازند.
 سابقه ی این روزنامه در گذشته و عدم حمایتشان از شیعیان مظلوم منطقه و حمایت آشکار از گرگ های خونخوار وهابی در افغانستان سخن از رسوایی معاویه صفت هایی دارد که به نام جمهوری اسلامی! و با نقاب روشنگری به صراحت در مقابل اسلام و پشتیبانه اش یعنی شعائر حسینی می ایستند، غافل از آنکه نور خدا خاموش نخواهد شد. فتأمل! و
اگر خوشت اومد لایک کن
4
آخرین اخبار