اعتراف بزرگ ترامپ؛ در باره ترور سردار سلیمانی؛ مرا فریب دادند

سردار فدوی گفت: در این ۴۳ سال پیروزی انقلاب اسلامی این همه دشمنی و فتنه کردند اما یک پیروزی در برابر ما ندارند و این به خاطر آن است که تکالیفی که کل نظام، مردم و مجموعه هایی که باید پای کار می بودند را انجام دادیم، لذا دشمنان و فتنه گران پیروزی در برابر ما نداشتند.

به گزارش راه شلمچه، علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران سخنران پیش از خطبه نماز جمعه این هفته تهران بود.

وی در سخنانی با اشاره به سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: در این روزها نه تنها مردم ایران بلکه امت اسلامی در کشورهای دیگر هم متاثر هستند.

جانشین فرماندهی کل سپاه گفت: حاج قاسم سلیمانی جبهه مقاومت گستره‌ای به وسعت امت اسلامی ایجاد کرد. الان در یمن چه خبر است؟ دلدادگان انقلاب اسلامی در آنجا دشمنان ایران را به استیصال کشانده‌اند. در یمن هم به تکالیفی که مربوط به خدا و قران است عمل شد و خداوند هم بهترین نتایج را برای آنها به وجود آورد. یمن در محاصره کامل است و حتی دارو و غذا به آنها نمی توان رساند اما دائم از مردم و انصارلله دارند شکست می خوردند. در فلسطین، لبنان، عراق، سوریه هم همین روند است.  

سردار فدوی افزود: وقتی ملتی امام دارد باید پیروی را به حداکثر برساند و به میزان این پیروی عنایت خداوند سرازیر می شود. خدا را شکر ملت و نظام ما و کلیات مسوولان ما این روال را انجام دادند که خدا این عزت و افتخار را برای برای ما در شرف ۲۲ بهمن ایجاد کرده و دشمنان ما را مستاصل کرده است. صهیونیست ها همین چند هفته پیش داشتند اراجیف می گفتند اما بعد از رزمایش کتبا نوشتند که دیگر این حرف ها درباره ایران گفته نشود که اقدام نظامی علیه ایران کنیم. دشمن با تحریم های اقتصادی و این که گفتند باید دنبال توانی برویم که در برابر ایران بازدارنده باشد نشان داده است که در برابر ایران ناتوان است.

وی در ادامه به بخشی دیگر از شکست های دشمنان در برابر ملت ایران اشاره کرد گفت: ترامپ درباره ترور سردار سلیمانی اعتراف کرد که اشتباه کرده است و این اعتراف را صهیونیست ها هم داشتند. ترامپ گفت که صهیونیست ها من را فریب دادند.

جانشین سپاه پاسداران با اشاره به حماسه ۹ دی هم گفت: در سال ۸۸ در پی فتنه‌ای که همه خبیثان عالم در پی آن آمدند، آمریکا و خیلی از کشورهای پیرو آمریکا در پشتیبانی از فتنه صحبت کردند و امیدوار بودند که زمان آن را آنقدر طولانی کنند که انقلاب اسلامی با چالش مواجه شود. وقتی در آن روز با عظمت که در طول تاریخ شیعه اهمیت دارد و عاشورای حسینی است و همه در پیروی از امامشان عزاداری می کنند، فتنه گران کاری خبیثانه کردند در پاسخ این اقدام، حماسه ۹ دی آفریده شد.


جانشین فرمانده کل سپاه گفت: آن عظمت در ۹ دی ماندگار شد و شاخصی شد. در فتنه گروهی سعی کردند حق و باطل را قاطی کنند، ولی بصیرت مردم و رفتن در پی امامشان آن حماسه را آفرید و در تاریخ انقلاب اسلامی شاخص شد. امام راحل فرموده بودند، هر وقت ابرقدرت‌ها از شما پشتیبانی کردند، بدانید در روال کار غلط رفتید و اشتباه کردید. در آن هشت ماه بارها آمریکا و مسوولانش و صهیونیست ها و کشورهای دیگر اسم خیلی ها را آوردند و از آنها حمایت کردند.

فدوی تاکید کرد: یکی از جلوه‌های خاص در تاریخ شیعه و اسلام این بوده است که وقتی امام وجود دارد نباید نظر علی‌حده خودش را داشته باشد و شاگرد اول این موضوع سلمان فارسی است که همواره پیرو امام و پیامبر خود بوده است.

وی با بیان این که ایران اسلامی امروز قابل مقایسه با دهه های پیشین نیست و حتی با دو سال قبل از خودش هم قابل مقایسه نیست و بسیار در زمینه های مختلف پیشرفت کرده است اظهار کرد: الان در وضعیتی قرار داریم که دشمنان ما دنبال آن هستند که به توانایی برسند که در برابر ایران بتواند اقدام بازدانده انجام دهند. یکی از علت هایش پیروی از دستورات امامین انقلاب اسلامی بوده است. در این ۴۳ سال پیروزی انقلاب اسلامی این همه دشمنی و فتنه کردند اما یک پیروزی در برابر ما ندارند و این به خاطر آن است که تکالیفی که کل نظام، مردم و مجموعه هایی که باید پای کار می بودند را انجام دادیم، لذا دشمنان و فتنه گران پیروزی در برابر ما نداشتند.

سردار تاکید کرد: ما باید روند انقلاب اسلامی را محکم ادامه دهیم تا به قله برسیم و وقتی به آنجا برسیم دشمنی ها هم تمام می شود و دیگر شیطان بزرگ و هم پیمانانش قدرت دشمنی با ایران را نخواهند داشت. استعداد های ما به حدی است که در هرکاری وارد شویم آن را می توانیم انجام دهیم و در وعده خداوند تخطی در کار نیست.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار