افتتاح مدرسه هندبال مقاومت بسیج قائمشهر

 یکی از مهمترین عوامل در کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه و تقویت ورزش و از مهم ترین برنامه در پیشرفت ورزش بحث استعدادیابی و آموزش در ورزش در رده‌های سنی مختلف و از مهم‌ترین امر در بسیج ساماندهی و سازماندهی و آموزش و ترویج فرهنگ پهلوانی میباشد.

بهرام لیالی رئیس هیات هندبال ورزش بسیج مازندران  از افتتاح مدرسه هندبال مقاومت بسیج قائمشهر خبرداد.


به گزارش راه شلمچه به نقل از روابط عمومی  این مراسم با حضور فرماندار قائمشهر و سرهنگ غفارپور رئیس سازمان ورزش بسیج سپاه کربلا مازندران  ، بهرام لیالی رئیس هیات هندبال بسیج سپاه کربلا مازندران ، سرگرد هدایتی جانشین سپاه قائمشهر و مهندس قدیمی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و سروان شیرزادی مدیر تربیت بدنی سپاه شهرستان و یوسف حیدری رئیس هیات هندبال بسیج شهرستان و خانم ریاحی نایب رئیس هیات هندبال بسیج مازندران و مسولین استانی و شهرستانی و  پیشکسوتان و مربیان و داوران و بازیکنان هندبال قائمشهر در مجموعه ورزشی ۹ دی سپاه قائمشهر  برگزار شد.


بهرام لیالی رئیس هیات هندبال ورزش بسیج استان در این مراسم ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت اظهار داشت: یکی از مهمترین عوامل در کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه و تقویت ورزش و از مهم ترین برنامه در پیشرفت ورزش بحث استعدادیابی و آموزش در ورزش در رده‌های سنی مختلف و از مهم‌ترین امر در بسیج ساماندهی و سازماندهی و آموزش و ترویج فرهنگ پهلوانی میباشد.


لیالی در ادامه بیان داشت: در همین راستا به مناسبت گرامیداشت هفته مقاومت  مدرسه هندبال مقاومت بسیج در شهرستان قائمشهر به همت هیات هندبال بسیج و تربیت بدنی سپاه استان افتتاح شد.



رئیس هیات هندبال ورزش بسیج مازندران یادآور شد: با همکاری آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان و مجموعه بسیج در حوزه آموزش و استعدادیابی اتفاق‌های خوبی رقم خواهد خورد.


 وی خاطر نشان کرد: قائمشهر در رشته هندبال ظرفیت بالایی را دارا میباشد چندین داور و مربی و بازیکن ملی در رده های سنی مختلف دارد که این خود در تقویت و کادرسازی و تربیت داوران و مربیان و بازیکنان درآینده نقش مهمی دارد.


در پایان این مراسم از پیشکسوتان و داوران و مربیان هندبال تجلیل و احکام مسولین هیات هندبال ورزش بسیج شهرستان قائمشهر اهدا گردید.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار