تیمداری بحث برانگیز یکی از شهرداری های استان:

افشاگری بی سابقه یک مقام مسئول در هیأت فوتبال مازندران

این مسئول در هیأت فوتبال مازندران در اظهاراتی اشاره به این موضوع کرد که اگر قصد بر افشاگری علنی فسادهای صورت گرفته باشد باید از نام هایی نام برد که شاید در افکار و منظر مردم، اسطوره های خدمت بوده اند و شوک عظیم روانی در اعلام فستیوال فسادهای آنها رخ خواهد داد...

به گزارش راه شلمچه، یک مقام مسئول و آگاه در هیأت فوتبال مازندران در اظهاراتی بحث برانگیز به طور نسبی از فساد مالی یکی از شهرداری های مطرح استان طی سالیان گذشته پرده برداشت.


وی در این گفتگو مدعی شد اسناد مالی یکی از شهرداری های مطرح استان که مربوط به انواع فسادهای مالی در قراردادهای جعلی ورزشکاران این رشته به ثبت رسیده موجود و این مستندات نشان می دهد که به بهانه تیمداری در فوتبال، اعتبارات بی حساب و کتابی از سرمایه های مردم، صرف مصارف شخصی آقایان شده است.


این مسئول در هیأت فوتبال مازندران در اظهاراتی اشاره به این موضوع کرد که اگر قصد بر افشاگری علنی فسادهای صورت گرفته باشد باید از نام هایی نام برد که شاید در افکار و منظر مردم، اسطوره های خدمت بوده اند و شوک عظیم روانی در اعلام فستیوال فسادهای آنها رخ خواهد داد.


بنابر گفته های این مسئول تأثیرگذار در هیأت فوتبال مازندران، مفسدان تیمداری در این شهرداری با این روش خبیثانه، امروز صاحب میلیاردها تومان سرمایه شده اند و کوته فکرانه در میادین ورزشی، رفتارهای خارج از عرف داشته اند که تبعات آن، محرومیت و محکومیت شهر و استان مازندران بوده است.


وی که وعده افشای علنی موارد مطروحه را در آینده ای نزدیک داد، تصریح کرد: آقایان با 48 کیلوگرم وزن و به عنوان طرفدار وارد فضای ورزشی شده اند، اما الان با 480 کیلوگرم وزن در میادین ورزشی بداخلاقی و فحاشی براه می اندازند که متأسفانه حرمت و اعتبار فوتبال این دیار دستمایه سبک سری های آنها گردید.


این فرد که در آینده سخنانی جالب توجه در بیان جزئیات ماجرا مطرح می کند، مدعی شد باید مشخص شود شهرداری مربوطه طی این سالها چقدر اعتبار مالی برای تیمداری ورزشی در اختیار این شخص گذاشته و چرا بازیکنان ادعای جعلی بودن در قراردادهایشان را دارند که امیدواریم دستگاههای نظارتی و سازمان بازرسی بررسی های اثرگذاری در روشن شدن ابهام وارده اعمال نمایند.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار