امناء بیشترین شانس پیروزی مرحله دوم انتخابات در تهران

به نظر می‌آید لیست امناء در روز جمعه بیشترین کرسی را برای مجلس دوازدهم در تهران به دست آورد احمد نادری و سمیه رفیعی هم در صدر فهرست منتخب تهرانی‌ها باشند.

به گزارش راه شلمچه، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد که ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند. 90 نامزد برای 45 کرسی باقی مانده مجلس، فردا با یکدیگر رقابت می‌کنند. مردم آگاه ایران اسلامی از ساعت 8 صبح روز جمعه در مرحله دوم انتخابات مجلس پای صندوق‌های رأی می‌روند تا سرنوشت این ۴۵ کرسی را تعیین کنند. در این میان، 11 هزار و ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات وجود دارد که ۶۵ درصد آن مربوط به انتخابات الکترونیکی است. 

فهرست مشترک جبهه پایداری و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، فهرست ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب (امناء) و نیز فهرست شورای وحدت اعلام شده است.

جامعه اسلامی مهندسین(جام) نیز از فهرست خود برای دور دوم انتخابات مجلس رونمایی کرد. همچنین، اسامی نامزدهای جبهه مردمی ایران قوی در ۲۲ حوزه انتخابیه منتشر شد. تبلیغات دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از بامداد

۱۳ اردیبهشت آغاز شد و ساعت هشت صبح چهارشنبه پایان می‌یابد.

به نظر می‌آید لیست امناء در روز جمعه بیشترین کرسی را برای مجلس دوازدهم در تهران به دست آورند و احمد نادری و سمیه رفیعی بیشترین آرا را بدست آورند چرا که تقریبا در بیشتر لیست‌ها نام این دو نفر دیده می‌شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار