داریوش بهمنیار؛

انا لله و انا الیه راجعون

راه شلمچه- داریوش احمدرضا بهمنیار؛ در نگاهشان شکوهی است که مرگ را کوچک می شمارند و یقینا خون شهدا و خون بی گناهان در عراق و ایران و منطقه برای دشمنان اسلام خطرناک تر خواهد بود.

درود و رحمات خداوند به شهیدان بزرگوار جهان اسلام سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابو مهدی مهندس معاون حشدالشعبی عراق و یاران مخلص شان باد، آنها به هر چه می خواستند و لیاقتش را داشتند رسیدند، روحشان شاد یادشان گرامی و راهشان پر رهرو باد. 

آمریکائیان آتش افروزانی خوار و پست برای جنگ هستند، خدایا تو شاهدی که آنان مواضع خود را از دست نخواهند داد مگر با ضربه های پی در پی و ضربت هایی که استخوانهای آنها را در هم بشکند خداوندا از تو می خواهیم که انقلاب اسلامی نشانه ای از قدرت تو بر روی زمین باشد. 

انقلابی که در منطقه و جهان همچون عصای موسی (ع) به اژدهایی تبدیل شده و دشمنانش بچه مارها و چلپاسه هایی بی مقدارند که به زودی بلعیده خواهند شد و یا برای همیشه فرار خواهند کرد.

امام خمینی (ره) : تمام کارهای خود را با نیت خدایی انجام دهید چرا که هرکاری که برای خدا بکنیم شکست نخواهیم خورد، چون دشمن ما دشمن خدا می شود، اگر مکر کند به خدا مکر کرده و طرف حساب او خداست.

 

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار