دبیر جامعه جوانان متحد اسلامی استان اصفهان:

انصراف سالک از کاندیداتوری مجلس در پیروی از منویات رهبر انقلاب بود

سعید دادگستر در واکنش به بیانیه حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده انقلابی و اصولگرا گفت: تصمیم حجت الاسلام سالک در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری و حضور جوانان در انتخابات مجلس آینده بوده‌است.

به گزارش راه شلمچه از اصفهان، دبیر جامعه جوانان متحد اسلامی استان اصفهان ضمن حمایت از کناره‌گیری حجت الاسلام احمد سالک نماینده مردم این شهرستان از یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی،گفت: حجت‌الاسلام سالک در راستای عملیاتی کردن منویات رهبری با انتشار بیانیه ای از شرکت در انتخابات پیش رو انصراف خود را اعلام کرد، ایشان در اطلاعیه ایی عنوان کردند که برای باز کردن میدان به روی جوانان در انتخابات پیش‌رو شرکت نمی کنند.  

سعید دادگستر در واکنش به بیانیه حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده انقلابی و اصولگرا  اظهارداشت: آنچه در بیانیۀ گامِ دوّمِ انقلاب نگاشته شد، ازهرجهت، درخور و سزاوار است و نشان از «جامع‌نگری»، «بلندنظری»، «خوش‌فکری»، «انصاف» و «عاقبت‌اندیشیِ» مقام معظم رهبری دارد، رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب به تربیت نیروهای انقلابی و پشتوانه سازی مدیریتی برای نظام اسلامی و هموار کردن حضور جوانان در مراکز تصمیم ساز و اجرایی کشور تاکید کردند و تصمیم حجت الاسلام سالک نیز در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری صورت گرفته که مورد استقبال همه گروهای سیاسی فعال اصفهان قرار گرفت.

سعید دادگستر درباره فهرست نامزدهای اصولگرایان اصفهان در انتخابات مجلس بیان کرد:  ما در مجمع اصولگرایان اصفهان عضو هستیم و در جلساتی که در قالب مجمع اصولگرایان اصفهان برگزار می‌شود، شرکت می‌کنیم و با فرایند انتخابات مجمع که کاملا در چارچوب دموکراسی و موازین انقلاب برگزار میگردد موافق بوده و پایبند خواهیم بود. و بر این اساس برای انتخابات پیش‌رو با توجه به اخلاق کار تشکیلاتی هر تصمیمی که در مجمع گرفته شود حتی اگر برخی نظرات مورد قبول ما نباشد، می پذیریم.

دبیر جامعه جوانان متحد اسلامی استان اصفهان در پایان یادآور شد: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند امسال برگزار می‌شود و در همین جا از همه مردم همیشه در صحنه ایران به ویژه جوانان که آینده سازان کشور هستند دعوت مینمایم تا در انتخابات آتی مانند انتخاباتهای گذشته حضوری دشمن شکن داشته باشند.



اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار