نامه خانواده‌های شهدای اصفهان به شورای نگهبان: کوتاه نیایید

خانواده‌های معظم شهدای اصفهان از شورای نگهبان خواستند تا دراین مقطع حساس تاریخی، درمقابل جریان های غربگرا، نفوذی وغیرانقلابی ایستادگی کنند و ذره ای از حق مردم و خون مطهر شهدای انقلاب، کوتاه نیایند.


 به گزارش راه شلمچه، متن نامه خانواده‌های معظم شهدای اصفهان به شرح زیر است:

اعضای محترم شورای نگهبان

سلام علیکم

احتراما نظر به اهمیت مقطع کنونی تاریخ انقلاب اسلامی و لزوم انسجام تمامی نیروهای معتقد به نظام، برای تحقق موفقیت های گام دوم انقلاب، نکاتی را به شما اعضای محترم شورای محترم نگهبان بعنوان پاسداران اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی تقدیم می داریم:

 

درعصری که ظلمت کفر وماده پرستی سراسر گیتی را فرا گرفته بود وجان های حقیقت طلب درسینه ها حبس شده بود، به نا گاه فجر انقلاب اسلامی در ایران دمید ومسیری جدید فراروی بشر تشنه ی رهایی از زیر بار نظام های شرق وغرب گشود وامید تازهای در دل مظلومان وستمدیدگان جهان ایجاد کرد وبه سرعت ازمرزهای منطقه گذشت وجهان را فرا گرفت.

 

 

کسینجر وزیرخارجه اسبق آمریکا در توصیف این زلزله معنوی قرن گفته بود : «کاری که انقلاب اسلامی با ما کرد، فقط گرفتن منافع اقتصادی وسیاسی نبود، آقایی ما را شکست.»

 

 

او همچنین می گوید: «پیام ایران به دنیا خطرنا ک است، پیام این است که می توان مقابل آمریکا ایستاد وبه پیشرفت هم رسید.»

 

راهبرد اصلی انقلاب اسلامی که توسط امامین آن، بصورت جدی وبدون اغماض در چهل ویک سال گذشته پیگیری شده است

 

در حوزه داخل : حاکمیت احکام نورانی اسلام بر شئون مختلف حیات انسانی توسط خود مردم؛

درحوزه خارج : صدروتفکر انقلاب اسلامی وتقابل تمام قد با استکبار جهانی است.

 

 

اما درجبهه ی مقابل، مراکز اطلاعاتی وامنیتی غرب طرح جامع وهدفمندی را درسه فازبرنامه ریزی و پیگیری می کنند:

اضمحلال انقلاب اسلامی؛

انحراف انقلاب اسلامی؛

خنثی سازی اهداف انقلاب اسلامی.            

                                                                              

پیاده نظام دشمن در پیگیری این اهداف شوم، جریان غربگرا وخود باخته ی داخلی است که از ابتدای انقلاب سعی درنفوذ درساختارهای نظام داشته اند و غفلت و بی توجهی به این نفوذ، زمینه ای استحاله وانحراف جمهوری اسلامی را فراهم نموده است ودشمنان را در این چهل ویک سال همچنان به امکان براندازی نظام جمهوری اسلامی نگاه داشته است.

 

رهبرمعظم انقلاب درهشداربه جریان نفوذ که سال های اخیر جدی تر شده است فرمودند:

«برنامه ریزی دشمن برای نفوذ در ارکان جمهوری اسلامی ایران ،یکی از موارد است که غفلت از آن باعث می  شود عناصر نفوذ، پایه های نظام وبخش هویتی انقلاب را مانند موریانه ... ویران کنند.»

 

جریان نفوذی غربگرا دراین سال ها با ابزار توسعه اقتصادی، توسعه سیاسی، اعتدال توانسته اند منافع غرب را در کشور اجرایی نمایند، ایجاد شکاف اقتصادی، ابتذال وجدایی از فرهنگ ناب اسلامی وفاصله بین حاکمیت ومردم را ایجادکنند وعامل فتنه های مورد حمایت دشمنان درسال های 78 ،88، 96، 98 می باشند. وهمچنین این جریان در روابط خارجی خط اضمحلال ایران اسلامی وتقابل جدی با جبهه مقاومت  هماهنگ با نظام سلطه برای تامین منافع آنها وبستر سازی تحریم های ظالمانه  علیه ملت ایران را دنبال کرده است .

 

یکی ازنمونه های همسو شدن جریان نفوذ داخلی با دشمن، طرح خاورمیانه جدید است و یکی از مولفه های کلیدی آن، حذف نیروهای طرفدارانقلاب اسلامی و معتقد به جبهه مقاومت از صحنه تحولات سیاسی جهان اسلام وجایگزین ساختن نیروهای سکولار وغربگرا بوده است.

 

جریان نفوذی وغربگرا در سالهای متمادی در پی تحقق این طرح در ایران اسلامی ومنطقه هستند ودرمقابل، رهبرمعظم انقلاب اسلامی با اصرار برراهبرد تشکیل جبهه مقاومت واستفاده از بازوی توانمند سپاه قدس به فرماندهی شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی با این طرح شوم مقابله عملی کردند، برجام، سند 2030، همگی درراستای تحقق نقشه خاورمیانه جدید است.

 

اکنون سوال جدی ما از سا ختارهای ولایی و معتقد به آرمانهای انقلاب اسلامی ، از جمله شورای محترم نگهبان  آن است که در مقابل این جریان نفوذی چه کاری به انجام رسیده است؟

 

شورای نگهبانی که به فرموده امام خامنه ای (مدظله العالی)، «براساس قانون موظف است از ورود نا خالصی ها به ارکان نظام جمهوری  اسلامی ایران جلوگیری کند.» چگونه نقش خود را در مقابله با جریان نفوذ وتقویت راهبرد مقاومت ایفا نموده؟

 

ترکیب مجلس کنونی وبعضی ازکاندیداهای ریاست جمهوری (دهم ویازدهم )، دلسوزان انقلاب اسلامی را نگران کرده است که چه میزان هزینه ی دیگر باید از ورود عناصر نفوذی در ارکان نظام پرداخت کنیم ؟

 

دغدغه ی ما خانواده های شهدا این است که آیا اعضای محترم آن شورا خود را در خاکریز های  خط مقدم این جبهه در کنار شهدای دفاع مقدس ومدافعان حرم احساس می کنند و جنگ با نفوذ را گرفته اند یا نه ؟

 

شورای نگهبان چه میزان خود را در مقابل خسارات اقتصادی،امنیتی، فرهنگی، اجتماعی،سیاسی سال های اخیر مسول می داند؟

 

البته در دوره ی اخیر شاهد جدیت این شورا در رفع همین دغدغه ها بوده ایم و هجوم سخت دشمنان خارجی و غربگرایان داخلی به عملکرد شورای نگهبان در این دوره، نمادی از درستی عملکرد شما عزیزان است اما این خوف همچنان وجود دارد که فشار و جنجال برخی عناصر ذی نفوذ و مسئولانی که نسبت چندانی با آرمان های انقلاب ندارند و یا مصلحت سنجی های ناشی از تحلیل های نادرست، موجب شود تا برخی از عناصر ردصلاحیت شده، بتوانند از فیلتر آن شورا عبور کنند و مجلس آینده را نیز به معظلی برای نظام و یا حداقل، مجلسی خنثی مبدل سازند.

 

از سوی دیگر انتظار می رود، آن دسته از عناصر مسئله داری که به هر دلیل، با تایید صلاحیت، وارد کارزار انتخابات شده اند، با توجه بیشتر به اسناد و مداک متقن موجود، رد صلاحیت نموده و از گردونه ی انتخاب مردم خارج سازند.

 

حضور دهها میلیونی مردم ایران اسلامی در تشیع باشکوه شهید حاج قاسم سلیمانی وهمراهان او به معنای  تقابل جدی با غربگراها  است واین حضور، بزرگترین پشتوانه ی شما برای حرکت جدی در مسیر انقلاب اسلامی است.

لذا انتظار خانواده های شهدا ومردم ولایتمدار از اعضای محترم شورای نگهبان این است که دراین مقطع حساس تاریخی، درمقابل جریان های غربگرا، نفوذی وغیرانقلابی ایستادگی کنند و ذره ای از حق مردم و خون مطهر شهدای انقلاب، کوتاه نیایند. ان شاءالله

 

 

جمعی از خانواده های شهدای اصفهان

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار