اهداجوایز مسابقه نقاشی و مقاله نویسی هفته مبارزه با مواد مخدر

 مسابقه نقاشی و مقاله نویسی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر با موضوع "نقش نماز در پیشگیری از آلودگی به مواد مخدر و اعتیاد" در انجمن دوستداران کتاب مهر گنبدکاووس و با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبد کاووس برگزار شد.

به گزارش راه شلمچه از گنیدکاووس، در این برنامه که با تلاوت قرآن کریم توسط زهراسادات کریمیان آغاز شد ابتدا سید علی کریمیان مدیر انجمن دوستداران کتاب مهر گنبد کاووس و مشاور فرهنگی و امور کتابخوانی فرمانداری ویژه گنبد کاووس ضمن عرض خیر مقدم و تبریک ایام گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر و همچنین فرار سیدن روز قلم ابتدا مختصری در خصوص نحوه اجرای این برنامه در هفته مبارزه با مواد مخدر پرداخت وگفت: حضور مسئولین محترم از جمله برادر گرانقدر جناب آقای حجت الله یوسفی رئیس محترم اداره ورزش و جوانان و همکاران محترمشان باعث دلگرمی ما و بچه های انجمن می شود.


کریمیان در ادامه ازهمکاری صمیمانه اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبد کاووس با انجمن دوستداران کتاب مهر گنبد کاووس تقدیر و تشکر نمود و ابراز امیدواری نمودن که این حمایت و حضورها ادامه دار باشد.

درادامه این برنامه حجت الله یوسفی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبد ضمن گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر و روز قلم، این روز را به آقای سید علی کریمیان نویسنده و خالق مجموعه کتابهای محلمون بهاره / شهیداش افتخاره تبریک گفته و آثار وی را که معرفی شهدا شهرستان و کشورو ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است را ستود و این آثار را کاری ستودنی در سطح کشور دانست.


یوسفی در ادامه خطاب به کودکان و نوجوانان عضو انجمن گفت: حضور شما عزیزان در این انجمن باعث افتخار وستودنی است چون اوقات فراغت خود را به کارهای فرهنگی و ورزشی و بخصوص کتابخوانی مشغول هستید.

دراین برنامه عده ای از کودکان به شعر خوانی، مقاله خوانی و نقاشی پرداختند.
درپایان  به نفرات برگزیده از سوی اداره ورزش و جوانان جوایزی اهدا شد و به هر یک از حاضرین از سوی انجمن دوستداران کتاب مهر گنبد کاووس یک عدد پیکسل اهدا شد.








اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار