اولین گردهمایی 4 هزار نفری مبنا در تهران چه گذشت؟ +تصاویر

اولین گردهمایی 4 هزار نفری مبنا با حضور جوانان و فعالان انقلابی سراسر کشور و چهره‌های شاخص جریان انقلاب، نمایندگان مجلس، دبیران احزاب و فعالان سیاسی کشور عصر پنجشنبه در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش راه شلمچه، اولین همایش انتخاباتی ۴ هزارنفری مبنا، عصر پنجشنبه( ۴ آبان ماه ۱۴۰۲ ) با سخنرانی محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، محسن رضایی دبیرشورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، غلامعلی حداد عادل، و با حضور جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد. 

این اجلاس با تأکید بر ۳ مؤلفه افزایش مشارکت در انتخابات، دعوت به همگرایی و کارآمدی و در نهایت تشکیل مجلسی انقلابی در انتخابات اسفند ماه در حرم امام خمینی (ره) برگزار شده است.

جمعی از چهره‌ها و فعالان سیاسی و اجتماعی و بیش از 130 نماینده در این مراسم حضور داشتند؛ همچنین محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، غلامعلی حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به عنوان چهره‌های شاخص و سخنران در این مراسم شرکت کردند.


هدیه جوانی از شوش به قالیباف 

همچنین این همایش با حاشیه‌هایی همراه بود، تعداد زیادی از مردم که در اطراف حرم امام حضور داشتند بعد از این که متوجه شدند این همایش با حضور شخصیت‌های سیاسی مختلف برگزار شده خودشان را به داخل همایش رسانده و مطالبات خود را در قالب نامه‌های مختلف به نمایندگان، مسئولین جلسه و یا بعضی‌ها هم به خود رئیس مجلس یا محسن رضایی یا معاون پارلمانی رئیس‌جمهور می‌دادند.

یکی دیگر از حاشیه‌های این جلسه مربوط به جوانی می‌شد که از شوش برای این همایش به تهران آمده بود و در حین همایش و در زمان سخنرانی قالیباف از جای خود برخواست و دغدغه‌هایی داشت، با تأکید قالیباف بعد از پایان جلسه همراه با رئیس مجلس از همایش خارج شد و رودرو و به صورت خصوصی نکات و دغدغه‌های خود را منتقل کرد.

نکته قابل توجه این همایش این بود که پس از پایان این نشست 4 هزار نفری و بعد از پایان سخنرانی رئیس مجلس، هنگام خروج، تعداد زیادی از مردم که از سراسر کشور به تهران آمده بودند، همراه با قالیباف خارج شده و تک به تک مطالبات و نکات خود را برای رئیس مجلس مطرح می‌کردند، به طوری که فاصله 500 متری سالن همایش تا خودروهایی که شخصیت‌ها با آن ها آمده بودند را قالیباف 45 دقیقه‌ای طول داد و به سخنان مردم گوش می‌داد و مطالبات آن‌ها برررسی و پیگیری می‌کرد.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار