ایلنا: ردصلاحیت حسن روحانی صحت ندارد

سخنگوی شورای نگهبان به خبرگزاری ایلنا گفت هنوز نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری به وزارت کشور اعلام نشده است اما این خبرگزاری به استناد به داماد حسن روحانی، ردصلاحیت رئیس‌جمهور سابق کشورمان را تکذیب کرد.

به گزارش راه شلمچه، چند روزی است که صحبت از ردصلاحیت حسن روحانی از انتخابات خبرگان رهبری شنیده می‌شود و تا اینکه خبرگزاری برنا اعلام کرد وی ردصلاحیت شده است. 

اما خبرگزاری ایلنا ا گفت‌و‌گو با طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به انتشار شایعه رد صلاحیت حسن روحانی در انتخابات خبرگان رهبری عنوان کرد: هنوز اسامی داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری به وزارت کشور اعلام نشده است، نتایج بررسی‌ها تا پایان امروز به وزارت کشور ارسال خواهد شد.

وی افزود: رسانه‌ها از هرگونه گمانه‌زنی در رابطه با رد یا تایید صلاحیت داوطلبان پرهیز کنند.

ایلنا به همین قدر اکتفا نکرده و از صفحه شخصی کامبیز مهدی‌زاده داماد رئیس‌جمهور در شبکه اجتماعی ایکس نقل کرد و نوشت: برنا سخنگوی جدید شورای نگهبان شد یعنی به جای پوشش اخبار ورزشی، از تایید یا رد صلاحیت‌ها خبر دارند. چه کسی پشت این ماجراست؟ مگر آقای طحان نظیف سخنگو نیست!!! یا استعفا داده؟ تا این لحظه خبری مبنی بر رد یا تایید صلاحیت به اطلاع دفتر آقای روحانی نرسیده است.

به گزارش راه شلمچه، آنچه شواهد نشان می‌دهد ردصلاحیت حسن روحانی قطعی است که باید منتظر بود تا در روزهای آینده اخبار رسمی منتشر شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار