این دو وزیر دولت را زمین می‌زنند!

 یک نماینده مجلس خطاب به رئیس‌جمهور گفت: توصیه دلسوزانه به رئیس جمهور این است که بعد از حدود هفت ماه، یک خانه‌تکانی جزئی انجام داده و چند وزیر پرحاشیه را که عملکردشان با اهداف و تفکرات رئیس جمهور محترم و انقلابی در تضاد است، از قطار دولت پیاده کند.

به گزارش راه شلمچه، حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، در جلسه روز سه شنبه و در نطق میان دستور، با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» اظهار داشت: خطاب به نمایندگان افزود: بیکاری، معیشت ، سرخوردگی جوانان، رکود اقتصادی طولانی‌‌‌مدت و بحران منابع طبیعی، پنج چالش بزرگ اقتصاد ایران است که باید در تدوین برنامه هفتم توسعه مورد توجه ویژه قرار گیرد. این زخم ها اگر بهبود نیابد، مردم را نسبت به پیشرفت و احیای اقتصاد ایران، دلسرد و ناخشنود می‌کند.

وی تصریح کرد: با گذشت 6 ماه از استقرار دولت مردمی و انقلابی آیت‌الله رییسی شاهد تعیین یک هیات دولت خانه نشین و اشرافی با یک رییس جمهور دونده، پر تلاش و مردمی هستیم. با تدبیر رییس جمهور توجه ویژه به محرومین و استفاده از ظرفیت‌های داخلی جایگزین مذاکرات صرف با کدخدا شده است. یکی از وجوه اقبال مردم به آقای رییسی، مردمی و ساده زیست بودن ایشان و حضور میدانی و شنیدن مشکلات مردم از نزدیک بوده است که باعث افزایش امید مردم شده اما حضور 2، 3 عنصر نفوذی در کابینه همچون لکه سیاهی این همه اقدام درخشان را تحت شعاع حواشی قرار داده است.

 

موسوی لارگانی خاطرنشان کرد: توصیه دلسوزانه به دولت این است که بعد از حدود 7 ماه یک خانه تکانی جزیی انجام داده و چند وزیر پر حاشیه که عملکردشان با اهداف و تفکرات رییس جمهور محترم و انقلابی در تضاد است را از قطار دولت پیاده کند تا مجلس بر اساس وظیفه قانونی و شرعی خود مجبور به استیضاح نشود. به عنوان مصداق تاکید می‌کنم استمرار وزارت آقایان فاطمی امین و عبدالملکی به تنهایی برای به زمین زدن دولت کافی است.

 

وی خطاب به فاطمی امین، اظهار کرد: حال که همه صنایع را رها کرده اید و فقط به خودرو چسبیده اید، شفاف به مردم توضیح دهید که خروجی عملکردتان چیست، قرار است با حذف سمند شاهد تولید کدام خودرو باشیم، برنامه شما برای تولید خودروی ارزان قیمت برای 70 درصد مردم که توان خریدشان روز به روز در حال کاهش است، چیست، آیا می‌خواهید سمند را با چراغ پراید و زه پژو تولید کنید و با قیمت بنز به مردم بفروشید؟ چرا 150 هزار خودروی آماده تحویل را چند ماه است در ایران خودرو نگه داشته تا به عنوان تولید سال 1401 و با قیمت جدید بفروشید تا سیاهه‌ای به عملکرد نداشته تان بیفزایید؟

 

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: کل بدنه کارشناسی وزارت صمت نسبت به تغییر کلیت ساختار وزارتخانه معترض‌اند، خروجی این تصمیم چه بوده، چرا هر روز یک خواب برای تولیدکننده می‌بینید، تصمیمات غلطی همچون درج قیمت تولیدکننده، هرج و مرج ایجاد کرده است. راستی از تولید 3 میلیون خودرو چه خبر، راستی از تولید صادرات یک میلیون چه خبر؟ حتما خبر دارید که به برکت مدیریت شما در وزارت صمت، تیبا هم 200 میلیونی شد. اگر به توصیه معصوم(ع) که کارهای بزرگ را به آدم‌های کوچک ندهید، عمل شده بود نباید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این حال و روز افتاده، هرچند به شدت با دادن فرمان اقتصاد به جوانان موافقم اما فقط عبدالملکی، دوستان و شرکایش جوان نیستند، دوستانی که تشکیل یک جریان انحرافی جدید را هدف قرار داده‌اند.

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: آقای عبدالملکی وزارت کار را با یک شرکت خصوصی اشتباه گرفته‌اند به مدد توییتر، اینستاگرام و شبکه 3 هر روز در حال اجرای یک فیلم جدید برای ملت هستند، چرا بایستی هر منتقدی را ابتدا با پول و پست بفریبند و اگر منتقد بر انتقاد ناصحانه‌اش مصر بود آنگاه انواع تهمت‌ها را نثارش کنید. این با کدام سیره امامین انقلاب و رییس جمهور مکتبی سازگار است؟ آنقدر افتضاحات مدیریتی در این وزارتخانه زیاد شده است که دیگر امیدی به اصلاح نیست، پست فروشی به عنوان حق السکوت و تقسیم غنایم برای تامین هزینه‌های مادی و معنوی، نامزدی وزیر در انتخابات آینده در دو راهبرد اصلی آقای عبدالملکی است که حجت را بر جمعی از نمایندگان تمام کرده که ایشان شایستگی حضور در دولت مردمی را ندارند. آخرین شاهکار این تیم سفر پر هزینه مدیران وزارتخانه به روسیه بود.

اگر خوشت اومد لایک کن
4
آخرین اخبار