با حضور بانوان ایرانی در ورزشگاه آزادی کامبوج گلباران شد

برای اولین بار بانوان ایرانی وارد ورزشگاه آزادی تهران شدند و تیم ملی فوتبال ایران در نیمه نخست بازی با کامبوج موفق شد با هفت گل به برتری برسد.

به گزارش راه شلمچه، تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و انتخابی جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا به مصاف کامبوج رفت که نیمه نخست این بازی با نتیجه ۷ بر صفر به سود ایران تمام شد.

ایران در این نیمه با اختلاف از حریفش برتر بود و بارها دروازه حریف را تهدید کرد. باوجود اینکه ملی پوشان کشورمان در سه دقیقه ابتدایی کمی ناهماهنگ ظاهر شدند اما به تدریج بر بازی حاکم شدند و توانستند  هفت گل به ثمر برسانند.

ابتدا احمد نوراللهی در دقیقه ۴ با یک شوت از راه دور دروازه کامبوج را باز کرد. در دقیقه ۱۱ سردار آزمون با یک شوت دیگر توانست ایران را به گل دوم برساند. محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ایران که برای ضربه کرنر جلو کشیده بود، روی توپ برگشتی که توسط رامین رضاییان ارسال شد، توانست با یک ضربه سر گل سوم را وارد دروازه حریف کند.

روند گلزنی های ایران همچنان ادامه یافت. مهدی طارمی در دقیقه ۲۱ ضربه ای را به سمت دروازه کامبوج زد که «ویسال» بازیکن این تیم به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. سردار آزمون در دقیقه ۳۵ و در حالی که توپ از زیر دست دروازه بان کامبوج رها شده بود، توانست گل پنجم ایران و گل دوم خودش را در این بازی به ثمر برساند.

در دقیقه ۴۰ هم داور به خاطر اینکه دروازه بان کامبوج پاس مدافع این تیم را با دست از آن خود کرد، یک ضربه کاشته در داخل محوطه شش قدم به سود ایران گرفت. کریم انصاریفرد دیگر مهاجم ایران توانست این ضربه را به گل ششم ایران تبدیل کند.

اما این پایان کار نبود. سردار آزمون که در این مسابقه عملکرد چشمگیری داشت توانست در دقیقه ۴۵ توپ برگشتی حاصل از ضربه مهدی طارمی را به گل هفتم ایران و گل سوم خودش تبدیل کند تا نیمه نخست با همین هفت گل به پایان برسد.

داور هندی قضاوت این مسابقه را بر عهده دارد.



منبع؛ مهر

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار