بازدید رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گنبدکاووس از فعالیت های انجمن دوستداران کتاب مهر

رئیس و مسئول فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گنبد کاووس ضمن بازدید از فعالیت های انجمن دوستداران کتاب مهر گنبد کاووس جوایز جمعی از فرزندان جانبازان شرکت کننده در مسابقه نقاشی و شعر خوانی را به مناسبت سالگرد عروج ملکوتی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شرکت کرده بودند، اهدا کرد.

به گزارش راه شلمچه از گنبدکاووس، در این بازدید ابتدا سید علی کریمیان مسئول انجمن دوستداران کتاب مهر گنبد کاووس ضمن عرض خیر مقدم گویی بخشی از فعالیت های انجمن در ایام کرونا را تشریح کرد.
در ادامه حسن نوروزی ریاست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران گنبدکاووس ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مخلصانه اعضای انجمن دوستداران کتاب مهر، این کارها و فعالیت فرهنگی را ستود و گفت: این از برکات انقلاب  و روحیه ایثارگری جانبازان و مردم ماست که با کمترین امکانات چنین کارهای بزرگی را در این نقاط محروم انجام می دهند و این کارهای نیک و پسندیده که امروز انجام می پذیرد و این روحیه ایثارگری که دوستان در انجمن از خود نشان میدهند برگرفته ازهمان روحیه ایثارگری 8 سال دفاع مقدس است.

گفتنی است واحد فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گنبد کاووس  تنها اداره ای است که با انجمن دوستداران کتاب مهر رابطه‌ی تنگاتنگی در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخونی و ایثار و شهادت دارد.


در پایان از چند تن از فرزندان جانبازان تقدیر به عمل آمده و به کلیه شرکت کنندگان از سوی واحد فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و انجمن دوستداران کتاب مهر گنبد کاووس، یک جلد کتاب"سرداردشت جرجان" که به یاد سردار متقی شهید حسینعلی خالداران توسط جانباز سید علی کریمیان سروده شده است، اهدا شد. 

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار