بازدید رئیس میراث فرهنگی گنبدکاووس از انجمن دوستداران کتاب مهر

به مناسبت روز سمن‌ها و تشکل‌های مردمی، مریم آق آتابای ریاست اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری و خانم شیرمحمدلی ریاست موزه فرش گنبدکاووس با حضور در انجمن دوستداران کتاب مهر گنبدکاووس و موسسه مردم نهاد کتابخوانان نو اندیش جرجان با حضور در این انجمن از فعالیت های آنان بازدید و نوع فعالیت آنان آشنا شدند.

به گزارش راه شلمچه از گنبدکاووس، در این برنامه سید علی کریمیان مدیر انجمن ضمن عرض خیر مقدم گویی گزارشی از فعالیت های این انجمن ارائه نموده و گفت: حضور مسئولین بخصوص مسئولین نهاد های فرهنگی در این انجمن باعث خوشحالی اعضا و قوت قلب آنان می گردد.


وی در ادامه گفت: این انجمن با فعالیت های رایگان خود که در منطقه کم برخوردار طرح شهید شوشتری در محله سید آباد انجام میدهد در واقع باری از روی دوش دولت و ادارات و نهادها مرتبط بر میدارد و ما انتظار داریم که مسئولین ما را در این امریاری کنند تا ما بهتر از گذشته بتوانیم به فعالیت های خود ادامه بدهیم.


درادامه مریم آق آتابای ریاست اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری گنبد کاووس با تقدیر از زحمات و فعالیت های این انجمن گفت: جهاد تبیین واقعی را شما انجام میدهید و به شما و همکارنتان خدا قوت می گویم.


وی در ادامه گفت: بنده هم آماده هستم با فرستادن مربی دربرنامه های آموزشی شما مشارکت داشته باشم
در پایان این برنامه کودکان و نوجوانان حاضر به شعر خوانی و کشیدن نقاشی خلاق پرداختند که با اهدا جوایزی از سوی ریاست میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری گنبد از آنان تقدیر به عمل آمد.



اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار