تقدیر از کارمندان میراث فرهنگی گنبدکاووس به مناسبت روز کارمند

انجمن دوستداران کتاب مهر گنبد کاووس و موسسه مردم نهاد کتابخوانان نو اندیش جرجان به مناسبت هفته دولت از کارمندان اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی تقدیر کرد.

به گزارش راه شلمچه از گنبدکاووس، سید علی کریمیان مدیر انجمن دوستداران کتاب مهر گنبد کاووس به همراه زهرا سادات کریمیان کوچکترین عضو و نماینده موسسه کتابخوانان نو اندیش جرجان با حضور در اداره میراث فرهنگی وصنایع دستی و موزه فرش گنبد کاووس از زحمات کارمندان این اداره با اهدا یک جلد کتاب تقدیر کردند.


در این نشست مریم آق آتابای ریاست اداره میراث فرهنگی شهرستان گنبد کاووس ضمن تقدیر از فعالیت های این انجمن از زهرا سادات کریمیان به عنوان یکی از کوچکترین مروجان کتابخوانی کشور با اهدا صنایع دستی تقدیر نمود و درراستای همکاری با این انجمن قول همکاری و برگزاری یک کارگاه آموزش آموزشی رایگان ویژه کودکان و نوجوانان انجمن را دادند.


در پایان به هریک از کارمندان این اداره از سوی انجمن دوستداران کتاب یک جلد کتاب اهدا شد.
در ادامه با حضور در موزه فرش با اهدا یک جلد کتاب از زحمات خانم فاطمه شیرمحمدلی رئیس موزه  فرش شهرستان تقدیر شد و خانم شیرمحمدلی نیز ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های انسان دوستانه و فرهنگی این انجمن در مناطق محروم شهرستان از کودکان و نوجوانان این انجمن دعوت نمود که بصورت رایگان از این موزه بازدید داشته باشند.


اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار