نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس شهرمان را در یابیم

روزگار کرونا زده شرایط تمام مشاغل را سخت کرده و  کار فرهنگیِ دلی را سخت تر از همه و همیشه ، در این شرایط نگذاریم چراغی که بنام شهدای این شهرستان با هزار زحمت و مشقت روشن مانده، خاموش شود.

به گزارش راه شلمچه از گنبدکاووس، خالق کتاب های شعر کودکانه از زندگی شهدای گنبدکاووس و استان گلستان ، سید علی کریمیان جهادگر فرهنگی و موسس انجمن دوستداران کتاب مهر گنبدکاووس امروز تنهاتر از همیشه ، ناامید از خیلی ها ، چشم انتظار حمایت مردم قدرشناس گنبدکاووس است. 

روزگار کرونا زده شرایط تمام مشاغل را سخت کرده و  کار فرهنگیِ دلی را سخت تر از همه و همیشه ، در این شرایط نگذاریم چراغی که بنام شهدای این شهرستان با هزار زحمت و مشقت روشن مانده، خاموش شود .

پایگاه های کوچک فرهنگی مستقل شهرمان در سخت ترین روزهای خود به سر میبرند . کافه کتاب سلام ، انجمن دوستداران کتاب مهر از این جمله هستند که بیشتر از همیشه چشم انتظار حمایت معنوی و مادی مردم هستند .

تشکر ویژه باید کنیم از ریاست آموزش پرورش گنبد جناب نظرنژاد که با درک درست شرایط ،  پیشنهاد استفاده از کتابهای شعر آقای کریمیان برای پیش دبستانی های گنبد را دادند . بقیه آقایان مسوول هم همت کنند .

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار