بازدید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از مرکز پژوهشی تحقیقاتی موسسه الامام المهدی قم

 طهرانچی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی از مرکز پژوهشی تحقیقاتی موسسه الامام المهدی قم، میراث ماندگار آیت الله العظمی حاج سید محمد باقر موحد ابطحی اصفهانی قدس سره بازدید کرد.

به گزارش راه شلمچه در شهر مقدس قم، در این دیدار که دکتر سروری معاونت‌ دانشگاه آزاد اسلامی نیز ایشان را همراهی می کرد، دکتر طهرانچی از عظمت علمی و معنوی مرحوم آیت الله العظمی حاج سید محمد باقر موحد ابطحی اعلی الله مقامه الشریف سخن گفت و ایشان را چهره ای درخشان و ماندگار از علمای شیعه دانست که می بایست بعنوان الگو در مجامع علمی و شیعی معرفی کرد.


ایشان در این دیدار ضمن بازدید از بخش دارالتحقیق مدرسة الامام المهدی علیه السلام و صحبت با محققان مجموعه، تدوین کتاب صحیفه العسکریین الجامعه را تحسین و بر همکاری های دانشگاه آزاد اسلامی با این مرکز علمی و پژوهشی که اولین مرکز حدیثی شیعه در قم می باشد تاکید کرد.


در این دیدار که آیت الله آقای حاج سید حسین موحد ابطحی اصفهانی مدظله‌العالی، آیت الله حاج شیخ شرف الدین نظری خادم الشریعه، حجت الاسلام والمسلمین حاج سید مصطفی میرلوحی، حجت الاسلام والمسلمین حاج سید محمد جواد موحد ابطحی از اعضای تأثیر گذار این مجموعه علمی نیز حضور داشتند، استاد میرلوحی از سوابق علمی و تحقیقی این مجموعه سخن گفت و همه ی این امور را نشأت گرفته از اخلاص بی بدیل مرحوم آیت الله حاج سید محمد باقر موحد ابطحی اصفهانی قدس سره دانست.


همچنین در اختتامیه سومین جشنواره امامت و مهدویت و با حضور اعضای مؤسسة الامام المهدی علیه السلام و بیوت مراجع، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی‌اکبر اجاق‌ نژاد تولیت مسجد مقدس جمکران و محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از کتاب "الصحیفه العسکریین الجامعه" که حاوی مجموعه دعاهای امام هادی و امام حسن عسکری علیه السلام است، رونمایی شد.


رئیس دانشگاه آزاد قم در این مراسم گفت: بحث مهدویت آینده ماست و دانشگاه آزاد هم آینده ساز است، لذا فعالیت در عرصه مهدویت در قالب برگزاری چنین جشنواره هایی اهمیت بسیاری دارد. 

اگر خوشت اومد لایک کن
1