بازیگرانی که با مهران مدیری ستاره شدند+تصاویر

مهران مدیری یکی از کارگردان های موفق سینما و تلویزیون است که بازیگران زیادی را به دنیای هنر معرفی کرد.

به گزارش راه شلمچه، مهران مدیری از چهره های نام آشنای تلویزیون است که سالهای زیادی از اولین حضورش در دنیای هنر میگذرد و همچنان طرفداران خاص خودش را دارد. این بازیگر ، خواننده ، مجری و تهیه کننده کشورمان یکی از موفق ترین های دنیای هنر است که بسیاری از هنرمندان مشهور این روزهای سینما و تلویزیون کارشان را با او آغاز کردند.بازیگران مهران مدیری

بازیگران مهران مدیری

نوروز 72 اولین تجربه سریال سازی مهران مدیری به همراه داریوش کاردان بود که بسیاری از بازیگران مشهور این روزهای دنیای هنر برای اولین بار با این سریال به دنیای تصویر وارد شدند و ادامه راهشان با مهران مدیری هموارتر شد.


اولین تجربه های تصویری مهران مدیری مربوط به سریال پرواز 57 و نوروز 72 بود که در سال 72 روی آنتن شبکه یک سیما رفتند.

بازیگران و مهران مدیری

بازیگران موفق این روزهای تلویزیون و مهران مدیری

بازیگران زیادی از چهره های مشهور دنیای هنر امروز از جمله رضا عطاران ،سعید آقاخانی ، رامین ناصرنصیر ،فاطمه هاشمی ،معصومه کریمی، نعیمه نظام دوست، نصرالله رادش ، ارژنگ امیرفضلی، یوسف صیادی ، غلامرضا نیکخواه ، نادر سلیمانی، حمید لولایی ، فریبا متخصص ، رضا شفیعی جم و... برای اولین بار با مهران مدیری به دنیای بازیگری راه یافتند.

مهران مدیری

بازیگرانی که با مهران مدیری معرفی شدند

مهران مدیری بعد از این دو مجموعه ساعت خوش را برای تلویزیون ساخت و باز هم از مجموعه این بازیگران استفاده کرد و به شهرت و محبوبیت بیشتر آنها دامن زد .

مهران مدیری بعد از ساخت چند سریال برای تلویزیون به سراغ نمایش خانگی رفت و با ساخت سریال هایی چون قهوه تلخ ، ویلای من ، شوخی کردم ، گنج مظفر ، عطسه و هیولا و معرفی چهره هایی دیگر به دنیای هنر باز هم موفقیتی جدید خلق کرد.

مهران مدیری

مهران مدیری و بازیگران سریال ویلای من

سیامک انصاری ، برزو ارجمند، کمند امیرسلیمانی، رابعه اسکویی، بهار ارجمند، افسانه چهره آزاد، ماندانا سوری،الیکا عبدالرزاقی ، مریم کاویانی، عارف لرستانی، نگین معتضدی و دریا مرادی دشت از دیگر چهره هایی هستند با سریال قهوه تلخ و ویلای من مهران مدیری به دنیای هنر معرفی شدند.

بازیگران قهوه تلخ

هادی کاظمی، جواد عزتی و محمدرضا هدایتی در قهوه تلخ مهران مدیری

جواد عزتی یکی از ستاره های این روزهای سینما است که با نقش بابا اتی در سریال قهوه تلخ مهران مدیری در میان مردم محبوب شد و در سریال هایی چون باغ مظفر ، قهوه تلخ ، گنج مظفر و مرد هزار چهره باز هم با مهران مدیری همکاری کرد.

سیامک انصاری و مهران مدیری

سیامک انصاری یار همیشگی مهران مدیری

سیامک انصاری پای ثابت سریال های مهران مدیری یکی از بازیگرانی است که در اغلب کارهای مهران مدیری ردی از او یافت میشود. قهوه تلخ، ویلای من، گنج مظفر، شوخی کردم، عطسه، پاورچین، نقطه چین، جایزه بزرگ، شب های برره، باغ مظفر، مرد هزارچهره ، مرد دو هزار چهره ، درحاشیه و ساعت پنج عصر همکاری های مشترک سیامک انصاری و مهران مدیری هستند و به خوبی میتوان به نقش تاثیرگذار مهران مدیری در موفقیت سیامک انصاری پی برد.

بازیگران مهران مدیری

بازیگرانی که با مهران مدیری ستاره شدند

رضا عطاران بازیگر و کارگردان محبوب این روزهای سینما هم یکی دیگر از چهره هایی بود که فیلم های مهران مدیری برایش حکم سکوی پرتاب را داشت. پرواز 57 و ساعت خوش راه رضا عطاران را برای حضور در دنیای هنر هموارتر کرد و بعدها از او چهره ای محبوب و موفق ساخت.

سریال پاورچین

جواد رضویان در سریال پاورچین مهران مدیری

جواد رضویان یکی دیگر از چهره هایی است که با سریال پاورچین مهران مدیری در میان بسیاری از مخاطبان تلویزیون شناخته شد ، اگرچه اولین تجربه های جواد رضویان مربوط به بازی او در مجموعه سیب خنده و مجید دلبندم است اما بسیاری از مخاطبان تلویزیون هنوز هم او را با نام داوود در سریال پاورچین می شناسند.

شاگردان مهران مدیری

رضا عطاران، سروش صحت و سعید آقاخانی شاگردان مهران مدیری

بسیاری دیگر از چهره های مشهور این روزهای دنیای هنر موفقیتشان را مدیون مهران مدیری هستند و این چهره همه فن حریف دنیای بازیگری و کارگردانی بسیاری از بازیگران را به دنیای هنر معرفی کرد.


منبع؛ نمناک

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار