بدرقه «رضا اطری» از سوی کریمی‌فیروزجایی به سوی المپیک ژاپن +تصاویر

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در آستانه اعزام کاروان کشتی آزاد ایران به بازی‌های المپیک 2020 توکیو، با حضور در خانه کشتی تهران از رضا اطری کشتی‌گیر بابلی تجلیل به عمل آورد.

به گزارش راه شلمچه، علی کریمی‌فیروزجایی نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی و عضو هئیت رئیسه سازمان لیگ کشور به همراه حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران و دارنده دو مدال کشتی فرنگی جهان از رضا اطری کشتی‌گیر بابلی اعزم به المپیک ژاپن مراسم بدرقه را به جای آوردند.

عضو هیئت رئسه مجلس در گفت‌و‌گویی صمیمی با رضا اطری و عباس حاج‌کناری از آخرین وضعیت آمادگی جسمی و روحی قهرمان کشتی بابلی در آستانه رقابت‌های کشتی المپیک 2020 توکیو مطلع شد.

کریمی‌فیروزجایی در تماس تلفنی با سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان از وی خواست در حمایت از ورزشکاران المپیکی و کشتی‌گیران مدال آور کشورمان قبل از اعزام به ژاپن روحیه مضاعفی بخشند که سلطانی‌فر قول داده به هر ورزشکاری که صاحب مدال طلا شود 2 میلیارد تومان پاداش دهد و از اقدام شایسته کریمی‌فیروزجایی با حضور در خانه کشتی که باعث روحیه بخشی برای رضا اطری شده تشکر کرد و به وی قول داده اگر اطری بتواند مدالی کسب کند حتما پاداش ویژه‌ای به وی خواهد داد.

عباس حاج‌کناری مربی رضا اطری که وی را در المپیک همراهی می‌کند ابراز امدوار کرد که اطری انشالله یکی از مدال آوران کاروان ورزشی اعزام به المپیک خواهند بود و گفت: با حضور رنگرز در ورزش مازندران امیدهای زیادی برای کشتی مازندران و ورزش مازندران زنده شد.

حسن رنگرز هم ضمن تقدیر از حضور کریمی‌فیروزجایی برای بدرقه رضا اطری گفت: وقتی در ورزش استان به بن بست می‌رسیم از وجود آقای کریمی‌فیروزجایی استفاده می‌کنیم و وجود ایشان در هئت رئیسه کشتی کشور همیشه مثمرثمر بوده و در این مدتی که در ورزش استان آمدیم اعتبارات ویژه‌ای برای ورزش مازندران کسب کردند. 

وی افزود: همینکه آقای دکتر کریمی‌فیروزجایی تا این ساعت از شب به اینجا می‌آیند و کشتی‌گیر را بدرقه می‌کنند نشان می‌دهد برای ورزش دغدغه دارند و پیگیر مطالبات به حق کشتی‌گیران و ورزشکان هستند.

اشاره می‌شود نماینده بابل با اهدای سکه کامل بهارآزادی به رضا اطری برای موفقیت وی در میدان المپیک توکیو آرزوی موفقیت کرد.


گفتنی‌است اعضای تیم ملی کشتی آزاد روز بامداد امروز راهی کشور ژاپن محل برگزاری المپیک توکیو شدند و نفرات اعزامی به این مسابقات به شرح زیر است:


57 کیلوگرم: رضا اطری
65 کیلوگرم: مرتضی قیاسی
74 کیلوگرم: مصطفی حسین خانی
86 کیلوگرم: حسن یزدانی
97 کیلوگرم: محمدحسین محمدیان
125 کیلوگرم: امیرحسین زارع
سرمربی: غلامرضا محمدی
مربیان: ابراهیم مهربان، عباس حاج کناری، حسن طهماسبی
مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد: محسن کاوه
ماساژور: سجاد امیری
بدنساز: مرتضی بهرامی نژاد

رقابت های کشتی آزاد المپیک توکیو روزهای 13 تا 16 مردادماه برگزار می شود. 

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار