با پیگیری‌های کریمی‌فیروزجایی و علیرضا دبیر موتور لیگ کشتی کشور به حرکت درآمد

عضو هیئت رئیسه مجلس از برگزاري جلسه با وزیر بهداشت برای پیگیری انجام رقابت‌های لیگ برتر کشتی باشگاه های کشور خبر داد.

به گزارش راه شلمچه، علی کریمی‌فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در دیدار با اعضای تیم کشتی فرش ایران گفت: کشتی در خون و ذات مازندرانی‌ها و لرستانی‌ها است و این چند ماهی که کشتی به دلیل ویروس کرونا دچار مشکل شده بود، ما نگران بودیم و برای همین به اتفاق علیرضا دبیر رئیس محترم فدراسیون کشتی و دكتر نصيرزاده رييس سازمان ليگ كشتي پيش دکتر نمکی وزیر محترم بهداشت رفتیم و ایشان با نگرانی، سلامت مردم و ورزشکاران را مهم بیان کردند و چون کشتی نبرد تن به تن است می‌تواند با کوچکترین خطا باعث انتقال ویروس باشد.

نماینده بابل در مجلس ادامه داد: ما در این جلسه با کش و قوس‌هایی که با وزیر داشتیم، خوشبختانه توانستیم موافقت وی را برای برگزاری لیگ کشتی به‌دست آوریم. البته با همان پروتکل‌هایی که فیلا تهیه کرده بود و بعضی از کشورها هم اجرا می‌کنند را که مورد تأیید وزارت بهداشت هم قرارگرفت را فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی هم انجام دهد.

کریمی‌فیروزجایی لیگ را موتور محرکه فدراسیون‌ها دانست و گفت: به آقای نمکی گفتیم اگر قرار است ورزش کشتی جان تازه‌ای بگیرید و سال آینده در مسابقات المپیک و میادین بین‌المللی ورزشی دیگر مقام کسب کنیم لیگ باید به حرکت در آید و خوشبختانه این اتفاق مهم افتاد و با تلاش هاي آقایان دبیر و نصیرزاده، برگزاری رقابت‌های لیگ برتر کشتی هم اكنون صورت مي گیرد.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار