خط و نشان نماینده بابل برای وزارت کشور

کریمی‌فیروزجایی با انتقاد شدید از وزارت کشور در باره هجوم مسافران به استان‌های شمالی گفت: کوتاهی وزارت کشور و سایر مسؤولان در جلوگیری از سفر پایتخت‌نشینان به شمال کشور در تعطیلات کرونایی پیگیری خواهد شد.

به گزارش راه شلمچه، عصر روز پنجشنبه(31 تیر) جلسه مجمع نمایندگان مازندران در مجل شورای اسلامی برگزار شد و علی کریمی‌فیروزجایی نماینده مردم بابل در این جلسه با ابراز نگرانی گفت: هجوم بی‌سابقه مسافران به استان‌های شمالی در تعطیلات کرونایی سلامت مردم این استان‌ها را به مخاطره افکنده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس مسئولیت بالا رفتن آمار مبتلایان به کرونا طی هفته‌های آینده را وزارت کشور دانست و گفت: وزارت کشور از اهرم‌های در اختیار برای کنترل مبادی ورودی استان‌های شمالی در چند روز اخیر استفاده نکرده است.

  وی با اشاره به زحمات مضاعف کادر درمان در شرایط جدید، اضافه کرد: نادیده انگاشتن بحران ناشی از افزایش تصاعدی مبتلایان کرونا برای سلامت کشور خسارت آفرین است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به وضعیت خطرناک موج پنجم کرونا گفت: برخورد با ناقضان پروتکل‌های بهداشتی در سراسر کشور باید تشدید شود.

 کریمی‌فیروزجایی با تاکید بر مسؤولیت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مقابله با کرونا افزود: تامین سلامت عمومی جامعه در شرایط بحرانی کنونی نیازمند هم‌افزایی و مشارکت گسترده است.

نماینده بابل تأکید کرد: وزیر کشور به‌خاطر کوتاهی در ایفای وظایف قانونی و ناتوانی در برخورد با ناقضان پروتکل‌های بهداشتی باید پاسخگو باشد.

 وی در پایان گفت: از طریق مجاری قانونی کوتاهی وزارت کشور و سایر مسؤولان در جلوگیری از سفر پایتخت‌نشینان به شمال کشور در تعطیلات کرونایی پیگیری خواهد شد.

اگر خوشت اومد لایک کن
2
0
حسین ۲ مرداد ۱۴۰۰
آقای کریمی فیروزجایی دیگر عمر دولت به اتمام رسیده شما الان می خواهید وزیر کشور را به مجلس بیاورید ؟؟؟؟؟؟
پاسخ
آخرین اخبار