برگزاری مهمترین مسابقات سوارکاری پرش با اسب استان تهران +تصاویر

اولین مسابقات سوارکاری پرش با اسب هیئت سوارکاری استان تهران پس از شیوع بیماری کرونا در باشگاه آزمون تهران برگزار شد.

به گزارش راه شلمچه، پس از شیوع ویروس منحوس کرونا مسابقات سوارکاری پرش با اسب هیئت سوارکاری استان تهران رونقی نداشته و اکثر مسابقات در تمامی رده‌ها یا برگزار نمی‌شد یا اینکه بسیار کم فروغ برگزار می‌شد اما از دیروز(1مهر) ) باشگاه سوارکاری آزمون در رده‌های مختلف شاهد برگزاری مسابقات پرش با اسب بود.

عصر امروز جمعه این مسابقات با حضور علی کریمی‌فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و  رئیس هیئت سوارکاری استان تهران  و مسعود خلیلی رئیس فدراسیون سوارکاری به پایان رسید و به نفرات برتر این مسابقات جوایزی اهدا شد.

عزت‌الله وجدانی مسئول برگزاری این مسابقات در باره این مسابقات گفت: از صبح دیروز پنجشنبه بعد از مدت‌ها که به خاطر کرونا به تأخیر افتاده بود اولین مسابقه با حضور حدود 350 سوارکار شروع شد که چشمگیر بود و امروز در سه رده 115، 125 و 135 با 340 نفر شرکت کرده بودند که این مسابقات هفتگی هیئت سوارکاری استان تهران بود و با کمک دکتر کریمی‌فیروزجایی رئیس هیئت سوارکاری استان تهران الحمدالله مسابقات بسیار خوبی انجام شد.

وی ضمن تأکید بر رعایت پروتکل بهداشتی اظهار داشت: سعی کردیم تمام پروتکل‌های بهداشتی را با جلوگیری از ازدحام تماشگران و همچنین کنترل بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی جلوی انتقال کرونا را گرفته شود و این تجربه‌ای شد برای اینکه جام مرحوم علی‌رضایی را بتوانیم برگزار کنیم.





 

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار