سواحل مازندران چه خبر است؟! + تصاویر

با وجود کرونا وضعیت بحرانی در کشور، مردم همچنان به سفر‌های تابستانی خود ادامه می‌دهند اما عضو هیئت رئیسه مازندرانی مجلس یکی از منتقدان جدی عدم برخورد با هجوم مسافران به شمال حتی برای سرکشی به حوزه انتخابیه خود از رفتن به مازندران در تعطلات آخر هفته را محدود کرد.


 به گزارش راه شلمچه، مازندران یکی استان‌هایی است که در وضعیت قرمز به سر می‌برد با این وجود مسافران از سراسر کشور به مازندران سفر می‌کنند خانواده و کودکان خود را طعمه این ویروس بی رحم قرار می‌دهند. 

علی کریمی‌فیروزجایی عضو هیئت رئیسه و نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی اخیرا از هجوم بی‌سابقه مسافران به شمال را بی تدبیری ستاد مقابله با کرونا در عدم برخورد با مسافران به استان‌های شمالی از جمله مازندران دانست و از تهدید سلامت مردم این خطه را هشدار داد.

کریمی‌فیروزجایی با اینکه هر هفته جهت سرکشی و بررسی مشکلات مردم به حوزه انتخابیه خود به مازندران سفر می‌کرد اما برای رعایت پروتکل بهداشتی سفرهای خود را مدیریت کرده و تعطیلات آخر هفته گذشته و عیدغدیر به شهرستان بابل را لغو کردند.

از طرفی هم متأسفانه در روزهای تعطیل آخر هر هفته پلیس راهور جاده‌های منتهی به شمال را یک‌طرفه کرده تا مسافران به شمال در مسیر‌های رفت و برگشت به‌توانند بدون دغدغه به مسافرت خود بپردازند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار