درد و دل یک نویسنده در غربت غدیر؛

برای غدیر جان ندادیم! مال ندادیم، آبرو ندادیم...

برای آنکه باب العلم بماند و غدیر در افق جهل سقیفه سازان و سقيفه پردازان محو نشود، پهلوها شکست، حلقوم هایی دریده و چه زهرها که چه جگرهای پاکی را پاره پاره کرد تا امروز غدیر و فرهنگ نابش به ما برسد که ما آنرا به زیبایی به نسل های بعد به امانت بسپاریم!

به گزارش راه شلمچه، در آستانه ی عیدالله الاکبر غدیر خم، حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی از نویسندگان و محققان جوان شیعه که در سال های گذشته و در دو سال پی در پی بعنوان مؤلف برتر کتاب غدیر در اجلاسیه بین المللی دکترین جهانی غدیر مورد تجلیل اندیشمندان بزرگ جهان قرار گرفته بود، در متنی قابل تأمل غربت غدیر خم در مملکت شیعه را یادآور شد و همگان را به بهره‌مندی از جشن جهانی دهه ی فرخنده غدیر دعوت کرد.  

متن این یادداشت را در زیر می‌خوانید:

عیدالله الاکبر غدیر در راه است و ما شرمنده ی امیر غدیریم که پس از هزار و چهارصد و اندی سال، هنوز نتوانستیم غبار غربت را از چهره ی خورشید عالمتابش بزداییم و با نشر اکسیر معارفش ابرهای قیرگون سقیفه را کنار زده و زندانیان خرابه بازار دنیا را از روزنه ی محبتش بسوی کمال دین برهانیم.


فقیر راهش نگشتیم و اسیر شب های تاری شدیم که فرسنگ ها ما را از راه، روش و منش حیدری اش دور کرد. قدر و منزلتش را درک نکردیم و او را در کوچه پس کوچه های بلاد مدعیان دروغین محبتش تنها گذاشتیم، تا آنجا که به نام عدلِ علی ستم کردیم، به محبتش گناه، به معارفش جفا و به حقایق و اساس مذهبش ظلم نمودیم و به بهانه ی اتحاد، محور و حقیقت وحدت را به اسارت جهل و بدعت های نوظهور درآوردیم و در حسرت اجماع نور و ظلمت، ولایتش را خانه نشین و با سخنانی ناپخته بارها در مقابل درب خانه اش هیزم روشن کردیم.


برای غدیر جان ندادیم! مال ندادیم، آبرو ندادیم... نفس نزدیم و سیلی نخوردیم. برای آنکه باب العلم بماند و غدیر در افق جهل سقیفه سازان و سقيفه پردازان محو نشود، پهلوها شکست، حلقوم هایی دریده و چه زهرها که چه جگرهای پاکی را پاره پاره کرد تا امروز غدیر و فرهنگ نابش به ما برسد که ما آنرا به زیبایی به نسل های بعد به امانت بسپاریم!
دهه ی فرخنده ی غدیر و جشن های جهانی ولایت را قدر بدانیم و از غربتش بزداییم.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار