پیام تسلیت اندیشمند جوان شیعه به آیت الله العظمی انصاری خویینی

حجت‌الاسلام امیری سوادکوهی در پیامی جداگانه درگذشت حاج محمدرضا شیرازی‌زاده را به حضرت‌آیت‌الله انصاری خویینی و شیخ مرتضی شیرازی زاده، تسلیت گفتند.



به گزارش راه شلمچه، در پی ارتحال خادم با اخلاص اهل بیت علیهم السلام، حاج محمّد رضا شیرازی زاده رضوان الله تعالی علیه ، داماد مکرّم فقیه اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، حضرت آیت الله العظمی انصاری خویینی مدظله العالی و والد جلیل القدر نویسنده و محقق فرهیخته ی حوزه علمیه قم، شیخ مرتضی شیرازی زاده ، حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی از اندیشمندان و نویسندگان شهیر شیعه در پیامی جداگانه این ضایعه ی تأسف بار را به بیت علم و فقاهت انصاری و شیرازی زاده تسلیت گفت.

متن این پیام‌ها بدین شرح می باشد:


بسمه تعالی

 محضر مبارک فقیه اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، حضرت آیت الله العظمی انصاری خوئینی مدظله‌العالی
 
سلام علیکم
 
خبر ارتحال غمبار داماد بزرگوار و گرانقدر تان، مرحوم حاج محمد رضا شیرازی رحمةالله علیه که از خادمان با اخلاص مکتب امیرالمؤمنین علی علیه السلام بشمار می رفت مایه ی تأثر و تأسف فراوان گردید.
 
این مصیبت تلخ و غیر قابل جبران را به محضر مبارک حضرتعالی و بیت رفیعتان، خصوصاً به همسر ارزشمند و وفادار آن فقید سعید، فرزندان فرهیخته ی شان جناب دکتر محسن شیرازی زاده، حاج مسعود شیرازی زاده و همچنین به حفید اهل علم و ارزشمندتان، فاضل محترم و نویسنده و محقق ارجمند جناب مستطاب آقا مرتضی شیرازی زاده دام عزه تسلیت عرض می کنم و بقای عمر شریف حضرتعالی و بیت علم و فقاهت انصاری و شیرازی زاده را از خدای سبحان خواستارم.
 
امید آن دارم که آن خادم با اخلاص اهل بیت علیهم السلام با مولایش امیرالمؤمنین ارواحنافداه محشور و در دامان مادر مظلومه ی شیعه، حضرت زهرا سلام الله علیها آرام گیرند.
 
 
امیری سوادکوهی _قم المقدسه

12/5/1399

_________________________________________________


بسمه تعالی

فاضل محترم و نویسنده و محقق ارجمند جناب مستطاب آقا مرتضی شیرازی زاده دام عزه

سلام علیکم

ارتحال غمبار والد جلیل القدرتان، شخصیت ارزشمند و خدوم و با صلابتِ عش آل محمد علیهم السلام، مرحوم حاج محمد رضا شیرازی رحمةالله علیه مایه ی تأسف و تأثر فراوان گردید.

حقیقتاً مصیبت تلخ ارتحال آن مرد بزرگ در دل نمی گنجد و هیئات مذهبی قم یکی از بزرگان و خادمان با اخلاص خود را از دست داد و با عروجش در ایام دهه فرخنده ی غدیرغمی جانکاه بر دل ها نهاد.

با تسلیم به رضای خدای متعال، امید آن دارم که آن خادم با اخلاص اهل بیت علیهم السلام با مولایش امیرالمؤمنین ارواحنافداه محشور و در دامان مادر مظلومه شیعه، حضرت زهرا سلام الله علیها آرام گیرند.

اینجانب این مصیبت تلخ را خدمت حضرتعالی، والده ی مکرمه و معظمه، اخوان ارزشمند جناب مستطاب دکتر محسن شیرازی زاده ، جناب مستطاب حاج مسعود شیرازی زاده و سایر بازماندگان تسلیت عرض نموده و بقای عمر شریف آن بیت نورانی را از خدای سبحان خواستارم.

امیری سوادکوهی ـ قم المقدسه

12/5/1399



اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار