معاون توسعه منابع و‌ پشتیبانی شهرداری بابل:

برای نصب هر گونه تابلو، باید مجوزهای لازم از سوی شهرداری بابل صادر گردد

به منظور بهسازی فضای بصری شهر و جمع آوری تابلوهای فراز، غیر مجاز و هر گونه عاملی که منجر به ایجاد آلودگی محیطی می شود ، جلسه ای با حضور سید قاسم دابوییان معاون توسعه منابع و‌ پشتیبانی و مدیران شهرداری برگزار شد.



به گزارش خبرنگار راه شلمچه از بابل:  دابوییان در این جلسه گفت: وجود تابلوهای زائد از گذشته تا حال تصویر نازیبایی به شهر بخشیده و از آنجاییکه برنامه مدونی برای جمع آوری آن وجود نداشت، روز به روز به تعداد این تابلوها اضافه شد.

وی افزود: به دستور شهردار محترم و دغدغه‌ای که ایشان داشتند پیگیری‌های متعددی صورت گرفت و به همین منظور طبق بند ۲۷ ماده ۵۵ (حذف هر گونه عاملی که در زیبایی شهر تاثیر دارد) و همچنین تبصره یک بند دو همین ماده (جهت رفع سد معبر عمومی و‌ اشغال پیاده روها) ، سیاست مجموعه شهرداری بابل بر آن شد تا به منظور آراستگی شهری ، اقدام به جمع آوری این تابلوها نماید.

معاون توسعه منابع و‌ پشتیبانی شهردار بابل اذعان داشت:از آنجاییکه ساماندهی فضای شهر و رفع آلودگی بصری  ارتباط مستقیم با روح و روان شهروندان دارد و یک ضرورت محسوب می شود در  همین راستا جلسات متعددی با هدف بهسازی و زیباسازی شهری و‌جمع آوری تابلوهای زائد اعم از فراز، غیر مجاز و هر عامل ایجاد کننده آلودگی بصری در دستور کار شهرداری قرار گرفت.


دابوئیان  تصریح کرد :تابلوهاي غيرمجاز نه تنها بر سيما و منظر شهری تاثير بدی می‌گذارند، بلكه در صورت رعايت نشدن فاکتورهای ايمنی، موجب بروز حوادث و خطرات احتمالی براي شهروندان نیز مي شوند.

وی در پایان انجام اینگونه  اقدامات را در  جهت رضايت شهروندان دانست و خاطر نشان کرد:  انتظار داریم کسبه بازار ، ضمن نصب نكردن تابلو های تبليغاتی غير مجاز، همكاری لازم را با شهرداری بابل داشته باشند.

شایان ذکر است در این جلسه مقرر گردید بازرسی ساختمانی مناطق یک ، دو و‌ گشت سپند ضمن نظارت همه روزه در سطح شهر، از نصب هر گونه تابلو غیر مجاز ممانعت بعمل آورند.همچنین رفع آلودگی‌های بصری و مرمت سطوح نازیبای شهری در دستور کار سازمان سیمامنظر و فضای سبز شهرداری قرار گرفت.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار